Přejít na obsah

Pitrs82

Pitrs82

Zaregistrován: 14 led 2013
Offline Naposledy aktivní: Včera, 20:26

Nocturion

06 leden 2019 - 09:10

Se divím, že to tu ještě není. Nedáme dohromady 6ti pack (Ozzy, Andy, Youdo a další, dívám se vaším směrem)
https://www.kickstar...n?ref=discovery

Pipeline

15 listopad 2018 - 09:22

https://www.kickstar...0?ref=discovery

Nepochybuju, že to Andy vzal ;) Jsem hodně nalomenej to backnout taky, je tu ještě někdo? Zkusil bych jim napsat, jak se budou tvářit na vícero kopií v jednom :)

City of the Big Shoulders

15 listopad 2018 - 09:17

https://www.kickstar...s?ref=discovery

Kombinace worker placementu a mechanismu akciového trhu alá 18xx hry s tématem budování Chicaga na přelomu 19. a 20. století: tohle musím mít :) Chce do toho někdo jít se mnou? Poštovné za dvě kopie stejné jako za jednu ;)

Dark Domains

10 září 2018 - 08:25

Tak co vy na to, fandové worker placementu? Mě se to jako líbí, škoda, že jsem nestihl prvních 72 hodin, bo jsem o tom nevěděl :(
https://www.kickstar...s?ref=discovery

První dojmy

19 srpen 2018 - 10:04

Na Warconu se hrálo dvakrát, obě hry ve čtyřech hráčích. První partii jsem hrál já, Youda, Saša a Fuchso. Druhou pak Youda, Ella, Terka a Elnie. Tématicky je to zasazené do budoucnosti, kdy na zemi již není místo pro žití, proto se začínají objevovat korporace, které se pouští do projektů výstavby podmořských měst. Hráči se stávají jedním z ředitelů korporace. Hra se hraje na tři epochy, první má čtyři kola, druhá a třetí tři kola. Na konci každé epochy je produkce, spotřeba jídla a skórování. V principu je to hra, kde místo workerů umisťuješ na volné akce karty, které mají tři barvy, stejně tak jsou do třech barev rozděleny akce na herním plánu. Aby si spustil akci, musíš vzít jednu kartu z ruky a umístit jí na jedno z volných míst na plánu. Pokud se barva karty shoduje s barvou pole na plánu, uděláš nejen akci vyznačenou na plánu, ale dostaneš i bonus z karty. Zajímavých akcí na plánu je v pozdějších fázích hry nedostatek, takže je třeba přemýšlet i pro případy, kdy vám soupeř vybere vhodné pole (jedno copycat pole tam je). Pomocí nasbíraných surovin pak hráči na své desce (každý má svojí vlastní) staví podmořská města, tunely, které je spojují a různé produkční budovy, které jsou spojeny s konkrétními městy. Důležité jsou pak nejen budovy pro produkci, ale také různé kombinace správného počtu a typu budov pro bodování, to platí i pro tunely a města jako taková. Ještě jeden zajímavý prvek je způsob. jakým se určuje pořadí hráčů. To se totiž na začátek nalosuje a během každého kola se pomocí určitých akcí mohou hráči posouvat na tracku, který na konci kola určí pořadí pro kolo další. Celkově se mi to moc líbilo, zpočátku se engine building rozjíždí pomalu, ale v posledním kole se to odpálí naplno. A graficky to vypadá taky velice hezky.