Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

Bifi,  [16:57:36 | 22. Kvě 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Kickstarter - převzít poškozené nebo nepřevzít

devilfiend,  [15:45:28 | 22. Kvě 2019]

War of the Ring (second edition) : Úpravy komponent : Väčšia mapa pre epické hranie - "kickstarter"

pecovarhy,  [14:49:52 | 22. Kvě 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Siege Storm

Para99,  [17:51:32 | 21. Kvě 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

eklp,  [14:25:06 | 21. Kvě 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 6. ročník

brtstvo,  [9:29:47 | 21. Kvě 2019]

Velké herní události : Skrotená Hora 2019 : Skrotena Hora 8 - Jar 2019 - 23.-26.5.2019

fuchso,  [10:37:54 | 20. Kvě 2019]

Wildlands : Dojmy : Doj mi

paladin91,  [7:44:56 | 20. Kvě 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Space Race: The Board Game (Kickstarter)

waczko,  [19:35:16 | 19. Kvě 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Black metal

sydo,  [14:43:17 | 18. Kvě 2019]

DreadBall – The Futuristic Sports Game : Kompost : Prodej teamu

falco,  [17:50:06 | 17. Kvě 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Kingdom Rush: Rift In Time

yarin,  [15:08:57 | 16. Kvě 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Koncerty a hudební události

sydo,  [13:31:33 | 16. Kvě 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Bloodborne: The Board Game

alucard,  [18:02:48 | 15. Kvě 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Vtipy

Wolfhound,  [17:30:51 | 15. Kvě 2019]

Bloodborne: The Board Game



  • Nemůžete odpovídat na toto téma
96 odpovědí

#1
Happy

Happy
Trochu me prekvapuje, ze se to tu jiz neobjevilo, ale je docela cerstve otevreny Kickstarter na vyse uvedenou zalezitost na motivy popularni pocitacove hry. Co jsem tak na netu sledoval, tak minimalne v zahranicni herni komunite jeden z velmi ocekavanych kousku letosniho roku, cemuz odpovida i aktualni prubeh kampane. Vydavatelem je CMON, coz by melo byti urcitou zarukou kvality.

Aktualni kampan tu: https://www.kickstar...-the-board-game

Info na BGG: https://boardgamegee...orne-board-game

Momentalne jeste moznost cca 7 hodin naskocit do early bird pledge s 10 dolarovym zvyhodnenim.

Tento příspěvek byl upraven od Happy: 24 duben 2019 - 01:05


#2
Pilgrimage

Pilgrimage
Pěkný příspěvek, taky jsem čekal kdy sem o tom někdo napíše.

Nepíšeš ale nic o hře samotné myslím.
Popsal bych to jako jednoduchý dungeon-crawler (typicky DS-like méně náhodný co do prostředí a příšer) s karetními mechanismy boje bez kostek a s omezenou rolí náhody + prvky lehčího deck-buildingu.
Není mi jasné, zda je to tak akorát jednoduché, nebo příliš zjednodušené tak, že to neunese různé příšery, zbraně atd.
a bude (pro mě) už příliš nezajímavé.

Designer nicméně prý počítačovou verzi dohrál celou více než desetkrát, což mi připadá jako docela výkon.

#3
Happy

Happy
Diky za doplneni. Uprime mi to prijde zatim taky jako hodne ocesane, ale podle komentaru na BGG se da ocekavat spoustu naplne jako SG. Takze uvidime, jak bude ten obsah vypadat ke konci kampane. A taky kam se vysplha cena, nebot bych ocekaval i nejaka ty placena rozsireni ...

#4
Pilgrimage

Pilgrimage
Já mluvil spíš o komplexitě herního systému, ne o tom kolik je různých nepřátel v krabici atd. (to uvidíme na konci kampaně, SG jsou stejně nejspíš už naplánované předem a zrovna neúspěšné to není).
Když je systém málo komplexní nemusí "unést" různost hrdinů, nepřátel atd. a budou to pak jen jiné figurky, které se chovají podobně.

Edit: Deníček autora: https://www.cmon.com...gn-diary-part-1

Tento příspěvek byl upraven od Pilgrimage: 24 duben 2019 - 02:56


#5
Gromthar

Gromthar
V komentech se psalo, že SG budou figruky - což dává smysl, protože udělat Chalice z random tiles a pak tam naházet spoustu miniatur Cmon umí. Kampaň v podobě palcených addons. Politiku nezměnili ... bohužel. Awakens se vydali cestou opačnou (addons jako kosmetické věci a kampaň jako SG), ale na tom by CMON nevytloukl takové prachy :). Takže z počátečního nadšení přichází menší zklamání.

#6
Pilgrimage

Pilgrimage
Gromthar:

To mě zrovna trápí nejméně, pokud se ty figurky budou dostatečně jinak chovat.

Ten Chalice Dungeon mi připadal jako zajímavý nápad a není zas tak těžké si vytvořit nějaký vlastní scénář nebo starý trochu namixovat.

#7
Pepsson

Pepsson
Na konci vydaji kse krabici Chalice dungeon. Psali,  ze chalice dungeon neni o pribehu ale ze jde o nahodne generovane prostredi s priserama a je spise pro jednorazove hrani. Tak jsem to pochopil. Pribeh se bude rozvijet addonama.
Me se to zatim libi, prijde mi, ze se snazili vytvorit neco jineho, nez klasicky kostkovy dungeon crawl. Skoda klasickeho ctvercoveho cmon podlozi a absence manevrovni (bs a bloodborne hry jsou o uhybani a manevrovni), ale ten karetni system vypada zajimave

Tento příspěvek byl upraven od Pepsson: 24 duben 2019 - 07:05


#8
Gromthar

Gromthar

Zobrazit příspěvekPilgrimage, na 24 duben 2019 - 03:11 , napsal/a:

Gromthar:

To mě zrovna trápí nejméně, pokud se ty figurky budou dostatečně jinak chovat.

Ten Chalice Dungeon mi připadal jako zajímavý nápad a není zas tak těžké si vytvořit nějaký vlastní scénář nebo starý trochu namixovat.

Vzhledem k tomu kolik těch postav tam přidávají, tak je jasné, že budou vesměs pdoobné. Na co se tam dá hrát ? síla, rychlost, arcane.. ale ten vyhodili z celého systému..

#9
alucard

alucard
Já to tam hodil kvůli early bird. Ten soubojový systém je na můj vkus jednoduchý až příliš. Budu mít pomalého bijce s vysokým damagem? Prostě přidám karty na léčení. Budu mít rychlé zbraně, přidám karty na damage. Tři karty na ruku? Potřebuje takový systém tunu obsahu? Mám doma villige attacks a asi je to hra ze stejného ranku a tohle nebude špatné jen to asi nepotřebuji.

Tento příspěvek byl upraven od alucard: 24 duben 2019 - 09:51


#10
Pilgrimage

Pilgrimage

Zobrazit příspěvekPepsson, na 24 duben 2019 - 06:34 , napsal/a:

Na konci vydaji kse krabici Chalice dungeon. Psali,  ze chalice dungeon neni o pribehu ale ze jde o nahodne generovane prostredi s priserama a je spise pro jednorazove hrani. Tak jsem to pochopil. Pribeh se bude rozvijet addonama.
Me se to zatim libi, prijde mi, ze se snazili vytvorit neco jineho, nez klasicky kostkovy dungeon crawl. Skoda klasickeho ctvercoveho cmon podlozi a absence manevrovni (bs a bloodborne hry jsou o uhybani a manevrovni), ale ten karetni system vypada zajimave

To nové Blade of Mercy trochu manévrování má.

Jinak už delší dobu bych rád udělal hru s dobrým manévrováním, ale nepřipadá mi to úplně jednoduché.
Znáš nějakou hru, která ho dobře implementuje? Mě napadají pouze hry z jiného žánru jako BattleCON nebo zřejmě
velmi pomalu blížící se KS Seventh Cross (od autorů BattleCONu).

#11
Pepsson

Pepsson

Zobrazit příspěvekPilgrimage, na 25 duben 2019 - 08:24 , napsal/a:

To nové Blade of Mercy trochu manévrování má.

Jinak už delší dobu bych rád udělal hru s dobrým manévrováním, ale nepřipadá mi to úplně jednoduché.
Znáš nějakou hru, která ho dobře implementuje? Mě napadají pouze hry z jiného žánru jako BattleCON nebo zřejmě
velmi pomalu blížící se KS Seventh Cross (od autorů BattleCONu).

Taky bych rad neco podobneho vytvoril. S manevrovanim se pracuje treba pri boss fightech u DarkSouls nebo v Kindom Death, ale to asi vis :-) Neco podobneho se na zjednodusene mape ala Bloodborne asi tezko udelat (uhyby, utoky na nechranene strany, ruzne finesy specialni utoky...)

#12
Pilgrimage

Pilgrimage
Pepsson:

Dík podívám se na ty hry, nemám je moc přesně nastudované.
Měl jsem dojem, že KDM je příliš náhodné na to aby umožňovalo moc strategického manévrování, ale nevím...

Pokud Tě to zajímá doporučuji se mrknout na ten Seventh Cross.
Tady je článek o AI monster, který podle mě naznačuje, že např. není dobré stát tam kam
to monstrum pravděpodobně napálí a manévrování tedy bude mít smysl - i když to asi těžko bude
mít takovou komplexitu jako má třeba počítačové Bloodborne:
https://www.level99g...ross-post-bwmnw

Řekl bych, že solidní mechaniky v tomhle směru nejsou žádná legrace pokud nemají přidávat hodně složitosti
(mě třeba moc nebaví neustále kontrolovat jestli je figurka správně natočená).

To, že v téhle KS hře ale nebude např. "visceral" mi připadne tématicky dost problém...

#13
Simcsa

KDM rozhodne umožňuje kopu strategického manévrovania, úspešné boje s monštrami na tom celom stoja. Mám za sebou jednu celú kampaň a tretinu ďalšej, takže si myslím, že to z toho už viem celkom dobre posúdiť.

A aby som nebola úplne OT a len obranca KDM, tak poviem toľko, že tento Bloodborne mi nepríde nijako obzvlášť výnimočný. Keďže pc hru som nehrala, tak tematicky ma to neláka a čo som v skratke pozerala na tie krátke videá o mechanikách, tak mi neprišlo, že by vymysleli dačo nové. Celý ten systém vyzerá dosť jednoducho.

#14
Gromthar

Gromthar
Také mě to přijde jednoduché a bojím se, že ty souboje budou z pohledu hráčů stále stejné. Takže vzhledem k tomu, že v SG se odemykají Chalice dungeony, které nepřidávají nic do kampaně, ale jsou zvlášť jako random dungeony, tak nevim jestli to vůbec má smysl brát. PS hru jsem hrál dlouho a mám ji rád, takže jediné, že bych to vzal kvůli figurkám... od cmonu jsem zatím nic nevzal. Zase toho plastu přidávají tolik, že si řikám, kdo to bude stříkat/ barvit.  Lepší kdyby přidali knihu s další kampaní a karty s úkoly namísto 100 mm figur bossů, které se v kampani nepoužijí.
Nevim, opět ten starý obchodní model

#15
Pepsson

Pepsson
Bam, druha kampan (kse) jako stretchgoal. Druha by mohla byt jako optional buy, aby se to hlo

Tento příspěvek byl upraven od Pepsson: 26 duben 2019 - 03:39


#16
Gromthar

Gromthar
To tam trochu přeskočili ne ? Po katedrále měla přijít Witch of Hemwick, ale třeba ta část bude jako addon. Jsem rád, že lidi hlasovali pro kampaň namísto dungeonu.
edit koukám, že oznámili placený addon za 40 doláčů. yahargul, unseen village

Tento příspěvek byl upraven od Gromthar: 26 duben 2019 - 06:25


#17
Čindi

Čindi
No docela pálka 3 skulpty za 40 dolarů a k tomu jedna mapa. Nic moc.

#18
Gromthar

Gromthar
Taky jsem si řikal, čekal jsem aspoň po dvou.

#19
Gromthar

Gromthar
Ještě není venku gameplay video, které asi rozhodne, zda nědo odejde a jiný dá all-in. Jestli jsem to dobře pochopil, tak jediná možnost jak taktizovat je, že jeden člověk bude dělat tanka a nechá se mlátit s tím, že se bude healovat a ostatní budou kosit, případně o 1 pole odsouvat nebo na sebe tahat nepřátele. Desky jsou rozdělené maximálně na 3 pole, co jsem zatím viděl (možná budou i na 4 nevim. Takže toho prostoru v rámci jedné desky není moc, ale třeba se dá boj roztáhnout na více deskách (nevim, jejich předchozí hry jsem nehrál).
Vůbec nevim, co si o tom soubojovém systému myslet. mám rád GH, kde je ten managment karet na ruce dost důležitej. U tohohle někdo píše, že to bude medium až light verze GH, což by mi až tak nevadilo, pokud to bude spíše na tom středu.
Ještě mi není jasné, jak vypadá postup do další kampaně, jestli je tam reset postav, nebo si ji přenášíte s vylepšenými kartami sebou. A nejsem si jistej jaká bude motivace hrát, když defakto zbraně, které má daná postavva se nemění a nenajdete tím pádem ani nic ze zbraní v bedně.

Tento příspěvek byl upraven od Gromthar: 29 duben 2019 - 11:31


#20
Pilgrimage

Pilgrimage
No, bude tam i např. nějaký "kiting" (popotahování nepřátel po mapě ?).

https://boardgamegee...comment-section

Citace

That's correct, unfortunately the WIP rulebook has a couple things left to be added and/or clarified. The enemy movement is the biggest one, pretty much everything else is included there, but yes, when you leave a space with an enemy it's going to follow you, up to it's Move Stat.

This does make them more deadly, but also opens up the options for Hunters to kite enemies around for their allies, or just position them better for your attacks or missions.

Often, I'd kite enemies around then run off to the Dream, coming back once the path is clear. Of course, this eats up A LOT of time and isn't recommended unless you strongly plan ahead.

Mě se to kupodivu začíná líbit jako taková jednodušší hra vhodná i pro ne hard-core hráče.

Uvažuje někdo o skupinové pledge v Praze a má EB ?

P.S. Snad mi fandové BB odpustí rýpnutí, ale trochu mě irituje "příběh" hry, kdy podle všeho po Vás nějaký vrásčitý obr bez krku hází balvany, ale v popisku se dozvíte, že se jedná o "ztracené dítě" - přičemž nejspíš ani nikdo na wiki neví proč, natožpak aby to bylo jasné ze hry.
Podobně veliký bubák a la smrtka s kosou se jmenuje "kojná" jen s o něco dostupnějšími vysvětleními proč.
Jasně chápu, že je to autorský styl (něco málo jsem o tom četl) jen nevím, jestli to není takový divně pozérský autorský styl - taková falešná hloubka v které vlastně skoro nic není.





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů