Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

kandelabr,  [10:58:38 | 23. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : CARNIVAL ZOMBIE - Second Edition

rbx,  [9:47:31 | 23. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : JOUOB

microjelen,  [7:25:41 | 23. Bře 2019]

Velké herní události : Skrotená Hora 2019 : Skrotena Hora 8 - Jar 2019 - 23.-26.5.2019

fuchso,  [0:57:31 | 23. Bře 2019]

Warhammer 40,000: Heroes of Black Reach : Dojmy : Rozdíly mezi Heroes of Normandie a Black reach

Havelock,  [23:12:42 | 22. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Tvůrčí koutek : Cyklistická hra

Honza_hrajem,  [22:44:38 | 22. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Drobné herní akce : PeCon 2019 - 22. - 24. března

Mr.Satan,  [16:31:44 | 22. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

devilfiend,  [10:31:15 | 22. Bře 2019]

Debaty o Deskožroutu : Obecný návod : Velka herna udalost - zalozenie

wlcina,  [9:27:08 | 22. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Iwari

waczko,  [22:03:24 | 21. Bře 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Vtipy

Wolfhound,  [19:31:00 | 21. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Exodus Chronicles — a classic 4X saga enters a new era!

peca,  [13:00:19 | 21. Bře 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Koncerty a hudební události

Citron,  [12:59:47 | 21. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Shadows of Brimstone Forbidden Fortress

Pilgrimage,  [10:55:37 | 21. Bře 2019]

Spirit Island : Novinky : Promo Pack #1

Luke,  [11:24:04 | 20. Bře 2019]

Suburbia : Dojmy : Jaké to je

icebear,  [6:12:41 | 20. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Space Race: The Board Game (Kickstarter)

zgrywus,  [1:40:12 | 20. Bře 2019]

Velké herní události : Skrotená Hora 2018 : Skrotena Hora 7 - Jesen 2018 - 15.-18.11.

Darkscraper,  [20:45:06 | 19. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Root: The Underworld Expansion

Narayan,  [20:12:13 | 19. Bře 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 6. ročník

Wolfhound,  [16:39:52 | 19. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Tvůrčí koutek : Emperors Board Game

Fiocu,  [10:29:54 | 19. Bře 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Co je to za deskovku?

Savager,  [9:38:45 | 19. Bře 2019]

Shadows of Brimstone: Adventures

kickstarter


  • Nemůžete odpovídat na toto téma
25 odpovědí

#21
Pilgrimage

Pilgrimage
Snad to někoho zajímá:

Citace

@FFG: I'm sorry if this comes of bit snoody (it's more like disappointment really) but I can't help but notice a few things.
1) All of the Sub-Classes play very differently to each other, with different Skill values and stats and starting Gear.
- All classes of SoB also has different starting skill values and stats and starting gear.
- But in SoB all classes has their own unique skill-tree. Making two identical ranchers different from the very first game. Two Berserkers would both start out having the same skill + whatever else a Beserker starts with. Say everyone wanted to play the berserker-sub-class, every player would get a beserker sheet with the same starting skill, the same starting stats and abilities (as far as I understand). The only difference would be their stating gear. So they wouldn't be all that different until they've managed to level up or get new loot. Is that correct? :/

2) They just have a small amount of overlap in their basic abilities (like using Rage or Grit). Even Heroes of the same Sub-Class, like two Conquistador Duelists or two Viking Jarls, will start to feel very different as you collect up different Items from your Adventures and the Camp, and as you make decisions from game to game.
- This is already the case with the current SoB-classes.

3) The trade off of having a single Upgrade Chart (where all of the skill Columns are still viable options, regardless of Sub-Class) is offset by the introduction of Team Abilities cards that are drawn at the start of every Adventure, meaning that you have a rotating set of extra abilities for use by the group.
- Trade off is fewer skills to choose from when upgrading your class, in the long run limiting the permutation of skills available to the class. Chances of ending up having the same skill-combinations in a team of 4 Vikings are higher than a team of 4 SoB-classes.

And "team abilities" (I really feel it should be named something different for thematic reasons): -Sure this might equal out all the "lost unique skills", but that really depends on the amount of team-skills available. I just find it weird that a class would "sporadically" have a skill to be able to do something.
"Sure guys, I'd love to perform that skill I did last adventure, but I somehow forgot how to skill... must be all the shrooms my berserker ate... however I can do what you just did - does that help?"

So yeah, any chance of unique skill-tress per sub-class would be awesome, I +1 for it as a streatch-goal - even though I imagine that the mere thought in and of itself is a stretch.
4) As the Team abilities might effect every Viking, that is good for a team of Vikings having more to choose from. But if a single Viking joins a team of Cowboys, only the viking would benefit from the team skill? So he/the team would be under-powered compared to a team of pure Vikings with more team-abilities to chose from affecting every team-member (unless Vikings are nerfed somehow)?
@FFG: Do the Cursed Eternal and Valkyrie at least have with unique skill-trees (like the old SoB-style)?


P.S. Na stránce KS je je jako add-on jakási oficiální "kampaň". To by mohla být pro SoB výrazná novinka. Zatím byly v tomto KS víceméně variace na to samé - tohle vypadá zatím poměrně nejzajímavější.

Tento příspěvek byl upraven od Pilgrimage: 07 březen 2019 - 02:37


#22
Citron

No, ano, je to takové trochu snoody... navíc si tazatel plete FFG a FFP ;)

Jinak co se týče sub-classů. Ano, oproti klasické class je ta customizace (jaké by bylo pěkné a výstižné české slovo?) menší, ale sami autoři to taky označují jako sub-class, takže se tvářit podvedeně, dštít síru a máchat magickým mečem Spravedlnosti... mno. Trochu to sice tou tvůrčí leností autorů může zavánět, nicméně si myslím, že pokud se vezmou v potaz nejen skilly, ale i level-up upgrady, předměty nalezené/koupené/vylepšené, traumata, mutace... dva berserkři po pár odehraných scénářích mohou vypadat výrazně odlišně.

Zase je to trochu pokus o trochu jiný přístup, kdy se nejedná o nějakou náhodnou "potkali jste se v hospodě a když vám cizinec z v temném koutě začal vyprávět o pokladech skrývajících se..."  skupinu, ale o tým. Jak to bude všechno fungovat ve hře se zkrátka uvidí.

Mně by se třeba líbilo, kdyby každá sub-class měla jednu svou unikátní větev na stromě schopností, ale co už.
3D hory? Ale prosím vás...

#23
Pilgrimage

Pilgrimage
Citron:

No, nemyslím si, že by ses do toho komentátora musel tak navážet.
Nejde jak to chápu o podvod, prostě o menší variabilitu, proti originálu.

Samozřejmě tam nějaká variabilita bude, jen bude menší.

Pokud jsem to pochopil správně tak např. Bandido ze základu má na výběr 3 starting upgrady a pak v průběhu kariéry tabulku postupně se odemykajících 16 schopností. Třeba Saloon Girl má všechno toto, jen úplně jiné.
Viking z tohoto KS má 4 starting upgrady (víc) a opět v průběhu kariéry tabulku postupně se odemykajících 16 schopností. Ale druhý Viking má na výběr úplně to samé, nikoliv jiné. Takže doopravdy je to tak že Viking má co variability hodnotu jen o něco větší než Bandido a menší než pouzí dva hrdinové ze základu, nebo jediný Orphan - který může "vyrůst" do kombinace s mnoha jinými povoláními (a i jiná pozdější povolání mají věci, které zvyšují jejich variabilitu oproti základním postavám.

Ano, je možné že 2 vikingové skončí výrazně jinak s nějakými parazity, mutacemi a vybavením, ale "kovbojové" toho prostě mají víc.
Jak říkám, mnohým to bude i snad tak stačit.

Ano máš pravdu, že aspoň jeden unikátní "žebřík" by to výrazně zachránil.

#24
Citron

...a proto tomu taky říkají sub-class a ne class. Žabáci jsou v tom poměrně transparentní - nazvali to jinak, popsali to. Může z toho být trochu jiný pocit. Možná to bude fungovat skvěle, možná to bude slabší. Nejspíš to nesedne úplně každému (a proč by to mělo být špatně - v katalogu SoB je už teď takové množství základů a rozšíření, kdo chce - svůj ideální SoB si najde)

Je to prostě "jiný přístup" - ber, nech být.

A že se do komentujícího "tak navážím". Inu, asi na mě z toho postu nějak vykukuje obraz brečícího dítěte, křičícího "ale já nechci takhle!!". A možná se pletu a jen jsem se ztratil v překladu. Inu, internety.
3D hory? Ale prosím vás...

#25
Pilgrimage

Pilgrimage
Citron:

No, ale asi pochopíš, že kdo má rád variabilitu tak má za to, že vikingy proti kovbojům docela ošulili. Nehledě na to jestli to přiznávají nebo ne.
Ceny produktů si srovnával? Nepřipadne Ti, že by to někdo mohl legitimně brát jako poměrně horší nabídku?

Citace

A že se do komentujícího "tak navážím". Inu, asi na mě z toho postu nějak vykukuje obraz brečícího dítěte, křičícího "ale já nechci takhle!!". A možná se pletu a jen jsem se ztratil v překladu. Inu, internety.

To mi zní jako nevhodná ad hominem argumentace.

Citace

Je to prostě "jiný přístup" - ber, nech být.

Lidé ovšem uváděly argumenty pro to, že to není ryze "jiný přístup", ale v něčem podstatném horší přístup.
Nejde prostě jen tvrdit opak.

Ano, uznávám, že variabilita není pro někoho tak důležitá a pokud si koupí hromadu jiných SoB produktů
nemusí mu to vadit (ovšem o moc víc variability např. vikingů nedostane). To ovšem stojí další peníze.
spousta hráčů naopak uvádí jako jednu z největších sil SoB velkou variabilitu při tvorbě hrdiny, kterou téměř žádná
jiná ne-RPG hra nemá. Pro ty to může být důležité.

#26
poetka

...

Tento příspěvek byl upraven od poetka: 09 březen 2019 - 05:43






1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 1 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů