Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Siege Storm

Para99,  [17:51:32 | 21. Kvě 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

falco,  [16:47:33 | 21. Kvě 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

eklp,  [14:25:06 | 21. Kvě 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 6. ročník

brtstvo,  [9:29:47 | 21. Kvě 2019]

Velké herní události : Skrotená Hora 2019 : Skrotena Hora 8 - Jar 2019 - 23.-26.5.2019

fuchso,  [10:37:54 | 20. Kvě 2019]

Wildlands : Dojmy : Doj mi

paladin91,  [7:44:56 | 20. Kvě 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Space Race: The Board Game (Kickstarter)

waczko,  [19:35:16 | 19. Kvě 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Black metal

sydo,  [14:43:17 | 18. Kvě 2019]

DreadBall – The Futuristic Sports Game : Kompost : Prodej teamu

falco,  [17:50:06 | 17. Kvě 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Kingdom Rush: Rift In Time

yarin,  [15:08:57 | 16. Kvě 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Koncerty a hudební události

sydo,  [13:31:33 | 16. Kvě 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Bloodborne: The Board Game

alucard,  [18:02:48 | 15. Kvě 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Vtipy

Wolfhound,  [17:30:51 | 15. Kvě 2019]

Shadows of Brimstone: Adventures

kickstarter


  • Nemůžete odpovídat na toto téma
26 odpovědí

#1
kandelabr

V pořadí třetí KS na Brimstone.

https://www.kickstar...one-adventures/

Tentokrát dva nové core-sety, vikingové a conquistadoři.
Co vy na to?
ostříš!

#2
Pilgrimage

Pilgrimage
Myslím, že Shadows jsou (budou až to vyjde) možná se všemi rozšířeními největší stolní hra, jaká kdy byla.
Možná Cthulhu Wars je větší čistě díky velikosti figurek, ale jinak nevím.

#3
Trsťak

conquistadoři mi přijde jako hodně zajímavé a svěží prostředí.
SILENCE!!

#4
kandelabr

conquistadoři se mi taky líbí. z vikingů moc radost nemám, ale co už.

zatím jsem beknul ranní ptáče a uvidíme, kam se to vyšplhá.
teda ne že bych neměl už materiálu do brimstonu víc než dost, ale v těchto věcech mi logika poněkud zadrhává.
ostříš!

#5
DD.

A uz dorucili vse z predchozich kampani?

#6
Pilgrimage

Pilgrimage
DD:

Ne, samozřejmě :)

Američani tuším už Forbidden Fortress mají, já např. ne.

#7
Sir_Miner

Sir_Miner
A jaký to je ve srovnání s ostatníma Dungeon Crawlerama? Gloomhaven, Zobmicide, MassiveDarkness? Na jednu stranu mě to láká, na druhou stranu si říkám, jak moc potřebuju mít doma x-krabic za X $, který kdoví jak často dostanu na stůl.

#8
kandelabr

já mám brimstone hrozně rád, takže to ber s rezervou, nicméně srovnání:

gloomhaven: GH je v podstatě eurohra, i když hezky tématická a má pěknou příběhovou složku. v BS mrskáš kostkama a jsi zaplavený narací, furt se něco děje, bafají na tebe monstra, spouští se eventy, řešíš skillchecky. v GH je narace hlavně v té části mezi dobrodružstvíma, samotný dungeon jsou šachy s chytrým uživáním baličku, správném načasování atd. Abys to hrál dobře, musíš se naučit používat svou postavu a dost u toho přemýšlet. BS ti hlavu nezavaří :) Ale zase ti poskytne jedinečné situace.

Zombicide: tu hru nemám rád, podle mě je primitivní a neposkytuje ani nějaké zásadní taktizování, ani nedodává příběh.

Massive Darkness jsem nehrál.

BS rozhodně není nějaký superoriginální herní design, ale za mě je to párádní ameritrash, ty souboje jsou epické a příběhy, které ta hra píše jsou parádní. Jestli tohle u hry hledáš (a sedí ti téma) tak budeš nadšený.
ostříš!

#9
Sir_Miner

Sir_Miner
Díky za info. Z čeho vychází ta příběhovost? Je tam nějaká dějová linka nebo jsou to random eventy a příběh si člověk musí vytvořit sám?

Jinak když píšeš že Zombicide je primitivní a není tam ani příběh ani taktita (což je pravda), co má tedy tohle navíc? Event karty a ještě něco?

#10
Citron

Oproti Zombicide je to rozhodně mnohem bohatší/komplexnější. Různorodější nepřátelé, (výrazně větší) vývoj postav, více herních mechanismů, takže nějaká taktika tam už taky je (byť je to stále mega dice fest, kde pár hodně špatných hodů může zaříznout sebelepší družinu - zase pak o to lepší "příběh").

Hra nemá příběhovou kampaň (jako třeba Descent), ale hraješ s jedním hrdinou (dokud chceš, nebo dokud neumře), který leveluje, sbírá vybavení... a traumata (tělesná i duševní).. a občas třeba zmutuje (včetně "víc hlav víc ví" ;-)
Na druhou stranu hra postavy hází do velkého množství různých situací, takže pokud se trochu chce, lze tam "příběh" vidět poměrně snadno.

Mapy misí, jsou většinou náhodně generované - prozkoumává se "dungeon" a něco se tam má udělat. Často je to najdi X, zabij Y, ale v některých rozšířeních přišli autoři i se zajímavějšími situacemi.
3D hory? Ale prosím vás...

#11
kandelabr

Jak píše citron.
Jen dodám, že příběhová kampaň je něco co se dle náznaků možná objeví ještě v probíhajícím KS. A pokud ne teď, tak dřív nebo později tak jako tak. Nějaká kampaň už existuje od fanoušků (nehrál jsem). Jo celkově je fanovského materiálu hafo.
ostříš!

#12
kandelabr

citron: a ty ses pochlapil a bekls? :) Trederran army wants you!
ostříš!

#13
Sir_Miner

Sir_Miner
Díky za infromace oběma. Už sem byl rozhodnutej to dropnout a teď zase nevím. Tak fakt díky! :D

#14
Citron

@kandelabr: no samozřejmě - lze snad jinak?
3D hory? Ale prosím vás...

#15
Luke

Já bych zas za člověka, co to měl, zahrál a poslal dál přidal i něco negativ - dicefest je slabé slovo, občas se tam hází počtem kostek blížící se Warhammeru. Nevím, jak se poprali s designem postav v dalších krabicích, ale minimálně první dva coreboxy měly postavy krutě nevyvážené. Aby mě tento typ hry bavil dál, tak tomu podle mě ta kampaň chybí zásadně. Protože hraní scénářů najdi x, zabij y stačilo zabavit, dokud člověk nacházel nové věci a neprošel jiné světy, což ve výsledku ale vydalo tak na 5 zahraní. Co se musí nechat, tak to pěkné vypadá, vývoj postav a dění mimo dungeon je zajímavé (události ve městě), ale taky se to dost rychle zajedlo.

#16
Sir_Miner

Sir_Miner
Zachránce! :)

#17
Citron

a pro maloverne je tu stale jeste to predstaveni hry od Inside the Box
3D hory? Ale prosím vás...

#18
kandelabr

Sir_Miner: Pokud uvažuješ o full pledgi je otazka znovuhratelnosti irelevantni. Obsahu je tam tuna. A v prodeji je dalších několik desítek rozšíření, velkých i malých, takže expendovat do nekonečna.
Co se týká vyváženosti, ne že by Luke neměl pravdu, ale o to v téhle hře fakt nejde.
Jestli chceš fér boj, kup si Gloomhaven.
Jestli chceš aby ti špatně hozený dynamit explodoval pod nohama, aby tvůj hrdina zmutoval a narostla mu třetí ruka (takže může mít tři zbraně) nebo chapadlový knír a aby sis mohl koupit osla, který působením brimstonu sroste se svým nákladam, nebo aby město, kam si jdeš po boji odpočinout pozřel démon, kterého omylem vyvoláš, kup si brimstone :)
ostříš!

#19
Morthe

@kandelabr: Hate you!

#20
Pilgrimage

Pilgrimage
Jenom upozorňuji na to, že týmoví hrdinové mají asi výrazně nižší znovuhratelnost. S trochou nadsázky to nejsou na poměry
SoB v jedné krabici 4 hrdinové, ale 4 pěkně rozvinuté variace na jednu postavu.
Týmová mechanika se ovšem může někomu líbit, i když vás vlastně nutí hrát schválně jednotvárný tým.
Navíc byl asi tým udělaný schválně trochu jednotvárnější, aby takto fungoval. Proto tam asi nejsou žádné severské čarodějnice
nebo jezuité.

Viz zde zejména v komentářích:

https://www.kickstar...s/posts/2436108

Na druhou stranu většina hráčů stejně všechnu tu variabilitu, kterou má např. původní SoB stejně nevyužije.





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů