Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Android: Netrunner : Novinky : Turnaj Praha Android: Netrunner 11.5.2019

t.p,  [11:54:27 | 25. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Mapa kdo kde hraje - Přidejte se!

korfuz,  [11:23:59 | 25. Dub 2019]

Dorn : Dojmy : Jakekoli dojmy?

Lomikar,  [10:28:06 | 25. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Kingdom Rush: Rift In Time

DD.,  [10:09:05 | 25. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Vampire: The Masquerade - Heritage

vlastus,  [9:58:10 | 25. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Bloodborne: The Board Game

Pepsson,  [9:52:23 | 25. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Anachrony: Fractures of Time Expansion

Thales,  [8:53:02 | 25. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : 18Chesapeake

luznyj,  [6:49:18 | 25. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : Deskoherní inkvizice - podcast

marektomas98,  [6:08:37 | 25. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Unbroken: a solo game of survival and revenge

peca,  [20:48:28 | 24. Dub 2019]

The Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth : Dojmy : První hra

Mortimer,  [16:11:35 | 24. Dub 2019]

Ostatní pokec : PC hry a herní konzole : Civilizationlike počítačové hry - doporučení

falco,  [14:14:10 | 24. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : 1824

fuchso,  [12:40:00 | 24. Dub 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 6. ročník

vampire,  [12:08:29 | 24. Dub 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Vysvětlujeme vtipy

Halapande,  [11:41:41 | 24. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Plague Inc: Armageddon Expansion

Lelda,  [21:02:21 | 23. Dub 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Terraforming Mars: Turmoil

Aendil,  [18:08:24 | 23. Dub 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

Lomikar,  [17:52:49 | 23. Dub 2019]

Conflict of Heroes: Awakening the Bear (second edition) : Novinky : Sólo expnaze

Hoho,  [12:34:20 | 23. Dub 2019]

Nemesis

7  2  75.0
Semikooperativní atmosférická sci-fi hra inspirovaná Vetřelcem 14 příspěvky · 1 témata · 0 články · 0 soubory · 0 obrázky · 0 odkazy

Neoficiální překlad



  • Nemůžete odpovídat na toto téma
13 odpovědí

#1
Morthe

Update #01
Vzhledem k tomu, že moji běžní herní parťáci nemají nainstalovaný neurální modul ENG, začal jsem pracovat na domácím překladu KS verze Nemesis. V překladu jsem se snažil hodně vycházet z vetřelčího univerza a nejrůznějších military sci-fi. Překlad nevychází z oficiální verze, na které pracuje MINDOK. Aktuálně mám hotových 120 karet v téměř finální verzi, brzy by se tu mohla objevit. Pro dnešek jen náhled rozpracovaných karet...
Vložený obrázek

#2
Sierpe

Morthe to je pecka :) moc díky :)

Tento příspěvek byl upraven od Sierpe: 10 leden 2019 - 03:25

,,Jaya Mahakali, Ayo Gorkhali"

#3
Felda

Felda
Krásná práce!
Velké díky. :-)

#4
devilfiend

devilfiend
@Morthe Jen drobná výtka... nepíše se spíš "Pulzní" než "Pulsní" ??

#5
Morthe

viz http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=121 odrážka 1.2:
Dublet pulz/puls si je rovnocenný, závisí čistě na preferencích jedince. Pulsní/Pulzní puška M41A, kterou Ripleyová kosila ve Vetřelcích emzáky, jde najít tak i tak.

#6
Sir_Miner

Sir_Miner
Já bych místo dobití, dal u zbraní nabití. Vím, že jsou energetické, ale přesto mi nabíjení u zbraní zní lépe, i přesto, že u tech energetických se vlastně nabíjí baterky.

Ale to je drobnost, jinak je to samozřejmě velká paráda :).

#7
karel

karel

Ha, dovolte vmísit se do debaty po zajímavém impulsu/impulzu: Potvrzuji vše, co píše Morthe výše, a dodávám za sebe: dubleta puls/pulz, kurs/kurz apod. je také zcela zásadní dělicí čarou mezi staromilci a modernisty, mezi přesvědčenými odpůrci zmršené reformy českého pravopisu z roku 1993 a jejími propagátory. Atd. Je to principiální záležitost.
Pokud by se něco podobného vyskytlo v oficiálním překladu (t.č. ve výrobě), mohu vás ujistit, že by v KAŽDÉM případě byl použit tvar PULSNÍ. Never ever pulzní. Fuj.
:-))
Morthe rulez.

Tento příspěvek byl upraven od karel: 24 leden 2019 - 09:11


#8
karel

karel

Jo a snad nevyslepičím nějakou tajnost, když řeknu, že v ofiko vydání emzákům říkáme normálně "vetřelci"...

#9
Morthe

@Sir_Miner: Já jsem o tom, přiznám se, docela přemýšlel. U revolveru je to tak, že pomocí akce dobíjíš zbraň po jednom náboji (tzn. nemáš žádný rychlonabíječ, kde bys vsunul všech šest střel naráz, ale cpeš to tam postupně). U ostatních zbraní je to podobné, ať už jde o čistě energetickou zbraň založenou na plazmě nebo elektromagnetickou zbraň typu coilgun (a tam je to vůbec složitější, potřebuješ feromagnetické střely, ideálně doplněné o nějaké výbušné médium, které jí udělí prvotní hybnost, a energetický článek, co bude živit cívky akcelerující střelu... a co budeš dobíjet, střely, nebo energetický zdroj?).

Jasně, kdyby člověk vystřílel zásobník, vyhodil ho z šachty a vrazil tam nový, plný, tak je to nabíjím. Ale že tam mechanika je, že do pušky se vleze 5 "střel" (nebo spíš dávek asi), a akce ti zvedne aktuální stav munice o 2 (ne nutně do plného), tak je to spíš dobití... ale ještě nad tím budu meditovat.

#10
DUBíno

Dobití mi víc evokuje doplnění do plného. Nabití... teoreticky nějak nabité do použitelného stavu.
No, nezávidím ti dilemata ;-)
Ale každopádně dobrá práce!

#11
Ella

morthe o hře jsem ani neuvažovala, ale tvoje překlady jsou zárukou kvality, tyo a to pitrs se za poslední rok utrhl z řetězu, že radši už na hry ani nekoukám

#12
Morthe

@Ella: Pozor, pokud nemáte KS edici, tak nemá cenu zabývat se mým překladem, v češtině to vydává Mindok.

#13
AmosCZ

AmosCZ
Díky moc za budoucí češtinu - určitě jsi tím potěšil mnohé majitele KS verze včetně mě.
Chtěl jsem se zeptat jak postupujes nebo jestli teď pracuješ na jiných projektech.
Honza

#14
Morthe

Aktuálně je Nemesis ve stavu GAME PAUSED. I když si kluci ve vydavatelství na letošek dali předsevzetí, že po hektickém loňsku do toho nebudeme tolik šlapat a pojedeme hezky na pohodu, vydrželo to asi 5 minut a plácáme jednu hru za druhou (no spíš všechny zároveň, což je ještě horší).

Jinak karty předmětů jsou hotové v podstatě ve finální podobě, akce jsou hotové z nějakých dvou třetin asi. Na ostatní jsem ještě ani nešáhl a čert ví, kdy se k tomu zase dostanu.





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů