Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

Ghost,  [13:04:39 | 23. Úno 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Akce poštovné zdarma na Street Fighter Exceed Bundle

Mortimer,  [21:03:00 | 22. Úno 2019]

Warhammer Underworlds: Shadespire : Novinky : Organizované hraní v Praze

Helmet,  [13:01:59 | 22. Úno 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Post metal

Floki,  [12:26:44 | 22. Úno 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : co vas znechutilo (aneb téma pro syda a Hrabinha)

Alne,  [10:25:32 | 22. Úno 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 6. ročník

sydo,  [8:34:52 | 22. Úno 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Millennium Blades: Collusion

yarin,  [12:22:19 | 21. Úno 2019]

Siege of the Citadel : Dojmy : První dojmy

Lumirius,  [9:05:51 | 21. Úno 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Pomozte nám zlepšit Activity Online.

danigon,  [22:27:14 | 20. Úno 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Waste Knights: Second Edition

Luke,  [14:44:38 | 20. Úno 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Super Dungeon Legends

falco,  [19:28:32 | 19. Úno 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Nova edice BloodBowl od GW

Johniczech,  [18:11:56 | 19. Úno 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Aktuality nejen z pražského Blood Bowlu

Wolfhound,  [9:57:55 | 19. Úno 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

Atterdag,  [20:02:15 | 18. Úno 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Black metal

sydo,  [15:58:25 | 18. Úno 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : JOUOB

microjelen,  [10:03:30 | 18. Úno 2019]

Project ELITE

kickstarter


  • Nemůžete odpovídat na toto téma
13 odpovědí

#1
Čindi

Čindi
Project ELITE: The Battle for the Home World Begins

Chystá se další scifi figurkovka od CMON
https://cmon.com/new...me-world-begins

Start Kickstarteru: 30. říjen

#2
alucard

alucard
Dnes startuje.

#3
waczko

waczko
Live https://www.kickstar...0?ref=user_menu
David

#4
devilfiend

devilfiend
Já to chci

#5
alucard

alucard
Video z hraní:
- bude to chtít stůl tak aby všichni dosáhli doprostřed
- trochu mně zaráží jenom 2 nemodulární plány, navíc ta základna z videa nevypadá, že by se dala hrát nějak jinak, když vezmu, že rozhodující jsou ty šipky
- pokud hrdinové nebudou úplně vyvážení tady by to vadit zas až tak nemuselo a výjimečně na poměry cmon zatím nevypadají každý pes jiná ves
- nevěřím tomu, že to bude stát ve finále doopravdy 100 dolarů
- bossové se skupinami vlastních minionů tak jak je to v tom ks exclusive by tomu mohli dát říz
- zajímalo by mně jak dlouho bude trvat zprocesovat tah mimozemštanů, na videu je to zrychlené
- 9 bossů už v základu je fajn

...a má to šťávu, koho zajímá v reálném čase skládat raketku z puzzle dílků nebo běhat po lodi a tahat za páčky nebo utíkat z pyramidy..tohle je to ono

Tento příspěvek byl upraven od alucard: 30 říjen 2018 - 09:46


#6
Pilgrimage

Pilgrimage
Alucard:

Zapomněl si na to, že je důležité zda všechny figurky vydrží v jednom kuse až je budeš v zápalu hry házet ze stolu :)
Pán s dlouhým tenkým chapadlem na břiše vypadá dost choulostivě...

#7
kamixx

kamixx
Alucard:
pokud si dobře pamatuji, tak dvě desky měla i původní edice. Základna se sice hraje stále v stejném setupu, ale jestli si pamatuji dobře, tak tam byly různé variace scénářů - typu extrakce vědců (máš rozmíštěné tokeny na mapě a musíš je jít posbírat) vs například víc nepřátel na té mapě a pouze klasické nějakou dobu to braň.

S tímhle jsem tehdy problém neměl. Mě to spíš nebavilo v tom smyslu, že když se to rozhýbalo bylo to moc schématické a po chvíli člověk jel nějaký systém, protože jsi věděl kudy na Tebe nepřátelé půjdou. V rámci toho, že si děláš i pohyb nepřátel sám, tak tam bylo vždy přemýšlení, jak povodit emzáky tou nejdelší trasou a podobně.

co si pamatuji, tak variabilita postav byla dobrá a chovaly se dle své specializace a jak jsi řekl, u koop případně to, že jedna postava je o fous silnější nevadí.

Vlastně jediný problém tehdy byly ty rozteklé figurky a jejich nulový customer support. Něco jsem po nich chtěl, ale nikdy se neobtěžovali odpovědět a na KS to věčné přehazování odpovědnosti mezi tvůrci hry a firmou vyrábějící figurky.

#8
Sir_Miner

Sir_Miner
Já sem koukal na nějaký gameplaye a ten real time mě celkem odradil, nevadí mi real time stress, ale vadí mi, když se do toho vlastně jen dokola hází kostky. Hrál sem jeden Escape from Temple nebo jak se to jmenuje a nenadchlo mě to, tady mi to přišlo podobný, navíc se tam ještě musí hlídat pohyb monster a další věci. Neměl sem z toho vůbec pocit, nějakého sdíleného zážitku, ale jen dokola házení, každej sám za sebe. Sem se na to celkem těšil, ale po shlednutí toho jak vlastně funguje ten RT fáze to asi passnu. A krom tý samotný RT fáze mi to navíc přišlo jako další Zombicide.

#9
alucard

alucard
Z gameplay videa:
- na 16 minut běsnění připadalo 30+ minut na administraci mezi realtimem
- monstrum může ustřílet jeden hráč, netřeba zvlášť spolupráce, do velkého bubáka je potřeba toho nasypat více to je celé, moc prostoru nedostane
- je to vpodstatě solování v týmu
- expanze za 50 obsahuje modulání mapu a jeden druh nepřátel, takže cmon jede svoji linku, aneb sg Vám nepřidají mnoho herního obsahu, bude to podobné jak u zombicidy, kdy se pomalu nabízí otázka zda vzít ks verzi nebo retail základ s velkým rozšířením za podobné peníze

Špatné to není, ale nemám pocit, že bych chtěl za to dávat tolik peněz.

#10
kamixx

kamixx
Ano, je to plus mínus soliterni multiplayer. Domluvíte se mezi jednotlivými koly a pak se spolu domlouvaji hráči, kteří k sobě mají nejblíž, protože Ti si jsou občas schopni pomoci a pokud se nedomluvi, tak si pohybem nepřátel uškodit.

Já jsem to tehdy pustil, protože mě to moc nechytlo, vždy bych si raději zahrál Space Alert, který byl mnohem taktičtější než tohle. Ale kdybych tomuhle měl dát za něco plusove body, tak je to jednoduchost. Tím, že se hráči na normální obtížnosti nemusí tolik synchronizovat, tak se může relativně zapojit kdokoliv a rychle do hry proniknout.

Tento příspěvek byl upraven od kamixx: 04 listopad 2018 - 06:14


#11
Pilgrimage

Pilgrimage
Mně osobně původní hra připadla příliš stresující, ale kamarád ji miluje a recenze má také dobré.
Nedivil bych se kdyby na větší obtížnosti nebyli hráči nucení více kooperovat, přece jenom se trochu ovlivňují.
To, že bude administrativa a taktické brífingy delší než samotná akce bych čekal a je to myslím pro mnohé
i dobře, protože akce je prostě hodně stresující a odpočinout si od ní je na místě.

#12
Ondřej K.

Ondřej K.
Ahoj,
Budete to někdo brát? Mohl bych se k někomu z vás připojit? Základní hru nechci, ale chtěl bych rozšíření ROOK Team.
Dejte prosím kdyžtak vědět.
Díky.

#13
majkoSVK

Caute, beriete to niekto nakoniec? Ak by sme sa dohodli viaceri, tak sa da celkom usetrit na postovnom. Teraz mit o ukazuje 34$ postovne na jednu krabicu, pri dvoch to je uz len 22$, pro troch cca 18$.

#14
Ondřej K.

Ondřej K.
Ahoj,

Ja bych chtel ten ROOK Team. Mohl bys mi to vzit? Penize poslu predem (samosebou i podíl na poštovným).
Diky.

Ondra

Tento příspěvek byl upraven od Ondřej K.: 10 prosinec 2018 - 12:59






1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 1 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů