Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

Lomikar,  [17:55:58 | 25. Čer 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Tainted Grail: Fall of Avalon

waczko,  [13:35:38 | 25. Čer 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Middara

Pilgrimage,  [11:24:07 | 25. Čer 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Last Aurora

devilfiend,  [8:20:14 | 25. Čer 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Tvůrčí koutek : Téma pro prototyp karetní hry

Panzer,  [23:55:49 | 24. Čer 2019]

Ostatní pokec : PC hry a herní konzole : Half-life

Lomikar,  [8:59:23 | 24. Čer 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Vtipy

ozzy,  [19:29:23 | 22. Čer 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 6. ročník

jarmuk,  [17:29:56 | 21. Čer 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Black metal

fuchso,  [21:52:06 | 20. Čer 2019]

Absolute War!: The Attack on Russia 1941-45 : Dojmy : Co mi k tomu řeknete?

Andy,  [15:29:58 | 20. Čer 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Kompost : Skill na Khorne Heralda?

falco,  [11:01:32 | 20. Čer 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : Deskoherní inkvizice - podcast

marektomas98,  [5:19:41 | 20. Čer 2019]

Velké herní události : Taverna Léto 2019 : Čo sa bude hrať?

icebear,  [17:37:34 | 19. Čer 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Zajímavé články, videa aneb "Co jsem našel na webu"

Citron,  [15:38:02 | 19. Čer 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Altar Quest

melk0r,  [11:00:40 | 19. Čer 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

Lolo,  [14:07:08 | 17. Čer 2019]

Middara : Dojmy : Dojmy

Pilgrimage,  [22:35:47 | 15. Čer 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : Hrad Hier

dufus,  [0:26:17 | 15. Čer 2019]

Solomon Kane

kickstarter


  • Nemůžete odpovídat na toto téma
136 odpovědí

#41
alucard

alucard
Ad waczko:
Ono se není za co omlouvat. Tohle bývá u každé kampaně jinak a ne vždy je to od začátku jasné. Navíc u toho rolovacího zobrazení ks stránky mám vždy pocit, že trpím absolutní slepotou. Škoda, že tam není třeba obsah základní krabice  + sg, a v ostatním odkazy. Spousta věcí by se hodila do faq. Ono je fajn, že autoři komunikují, ale nějaké info co zmíní v chatu by mohli dávat rovnou do update nebo faq. Takhle tam má člověk tuny informací, ale beztak musí projít updaty, videa, komenty aby např. zjistil, že ty sg tvoří nějaké Witchfinder General Adventure. Přitom na té první straně je obrázků a infa na odpálení sítnice.

Na té hře se mi líbí, že mi připadá použitelná i na solové hraní, takže se na ní nebude prášit, čehož bych se u 40 kg all-in pledge johanky z arku bál. Beru to jako vytuněný gamebook.

#42
winring

winring

Dejte jim trochu času, mají za sebou 24h toho největšího náporu, kdy se prakticky nestačej psát updaty. Za dva dny bude FAQ plnej informací.

#43
Sir_Miner

Sir_Miner
Já sem zvědavej na rulebook, EB sem samo backnul. Sem rád, že to není úplně klasická skirmishovka, ale že se do toho pustili trochu jinak, ať už hraním za virtues, tak už důrazem na příběh. To vše je slibné, teď jen aby to byla dobrá hra a fungovalo to :).

#44
Pilgrimage

Pilgrimage
Sir-Miner: Jáká je definice nebo typický reprezentant "skirmishovky", jestli se můžu zeptat?

Warhammer Quest? :o

#45
Sir_Miner

Sir_Miner
Asi bych to nenazval definicí, ale pro mě osobně je to něco ve smyslu: máš postavu, ta má X akcí, akce jsou zhruba: move, speciální akce, fight. Při fightu hoď kostkama (lízní kartu), odkliď mrtvoly. Konec kola další.

Příklady Massive Darkness, Conan apod... (Orc Quest, Batman a další a další...).

Od tohodle si slibuju, že to hraní za ty Virtues to odliší, jako je třeba jinej Gloomhaven, byť je to taky z velké části (když vezmu herní čas) scénářová skirmish hra.

#46
Luke

hele skirmish je teda podle mě o konfliktu mezi hráči, ne o konfliktu se hrou :) , takže tohle zatím skirmish není,dokud nepřidají nějaký overlord mod. Esence skirmishe je Mythic Battles třeba.

#47
Pilgrimage

Pilgrimage
Měl jsem pocit, že skirmish se říká prostě nějaké srážce relativně malých armád zpravidla dvou hráčů na mapě.
Tak jak to používá Sir-Miner to myslím nepoužívá skoro nikdo.
To jen aby jsme si rozuměli, když ta slova používáme :)

#48
Pepsson

Pepsson
Vic by se hodil "dungeon crawl", coz?

#49
rbx

Skirmish je třeba Warhammer Shadespire. Tohle není skirmish ani náhodou, stejně tak Massive Darkness má ke skirmishi hodně daleko.
Dřív jsem mohl hrát do omrzení a snažil se šířit hry kolem sebe. Toto už neplatí.

#50
Sir_Miner

Sir_Miner
Ok, máte pravdu. Skirmish sem použil nevhodně, asi by vhodnější bylo light dungeon crawler typu move and roll.

#51
Pilgrimage

Pilgrimage
Sir-Miner:

Asi. Ale Conan/Batman je podle mně blíž dokonce i skirmishi, než dungeon crawlu
(ten si představuji především jako kooperační a s prvky náhodného (nebo aspoň postupného) objevování např. mapy, příšer a pokladů, a "lootem" a "levelováním").
Conan téměř nic z toho nemá, nebo to má jen ve velmi omezené míře.
Pozoruhodné je, že Descent 2 rovněž spíš crawler není, jednička byla výrazně víc.
Zombicida je asi větší crawler, než Conan :D

Typičtí reprezentanti Warhammer Quest, Shadows of Brimstone, Darklight, Myth (?)

Je to složité B-)
Na Geeku se taky přeli, co to je crawler a spousta lidí si myslela, že Descent 2 mezi ně patří.

#52
alucard

alucard
Tak první rozšíření je online, Africa za 55 dolarů. Hrubý odhad ve finále obsah těch addonů bude stát vůči základu 2x tolik.

Tohle bude těžké rozhodování, protože pokud ty expanze budou obsahovat další příběhy tak prostě jejím nevzetím skutečně o něco člověk přichází.

All-in bude okolo 310 dolarů.

Mám problém zařadit to jak do skirmische tak do dungeon crawlu, resp. mám problém tu hru zařadit kamkoliv.

Jsem na pochybách, zatímco u mb:p nebo joan of ark ten obsah rozšíření šel použít do jiných modů té hry, tady to chápu tak že ten materiál z té expanze prostě jinde nevyužiji a pak se nabízí zásadní otázka jestli ten systém distribuce kostek je natolik zajímavý aby unesl hru za 8000 Kč potažmo za 3000 Kč...

autor hry právě ted a další 2 hodiny v chatu. No a jak dlouho to hodlají testovat, když to musí odpálit do výroby?

"At present with experienced people we'][background=rgba(43, 96, 255, 0.15)"At present with experienced people we Winning usually comes in more than one degree. I'd want a perfect win to be very hard for a first try.

Na kicktraqu je bilance -21 backerů za poslední den?

Tento příspěvek byl upraven od alucard: 14 červen 2018 - 10:34


#53
Pepsson

Pepsson
Nejak se jim ta kampan vcera zasekla. Kdyby nebylo rozsireni, tak nikdo nic neprihodil

Tento příspěvek byl upraven od Pepsson: 15 červen 2018 - 06:13


#54
Kubrt

Tohle je základní problém těch Early Birdů. Všichni, kdo o tom byť jen uvažují, to tam prví den kampaně nalejí. Nové backery už sháníš těžko a spíš přicházíš o ty, kteří si to rozmyslí i s tím, jak se o té hře více dozvídají.

Také tam mám zatím backnuto, ale své setrvání vidím tak na 20 %.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.

#55
IN.

Kubrt: Presne tak. Moje pravdepodobnost setrvani se propadla pod 10%.

#56
winring

winring

Já jsem tak na 60% in. Fakt se mi líbí ten styl, že nehraješ vlastně za hrdinu, ale popostrkuješ ho a sem tam věci vyřešíš za něj, plus očividně dostatek příbehu. Navíc Virtues jsou fakt nádherné. Co me trochu odrazuje jsou generické tiles, ale zatím to vypadá, že jich na druhou stranu plánují zase docela hodně, tudíž by se to mohlo trochu ztratit. Těch 40% out je primárně teď po ohlášení prvního opravdového addonu. Ten přidává očividně hodně příběhu a pokud v SG nepřijde aspoň totéž jako v addonech bude to špatné. Nejsem proti, aby byly klidně i další addony s příběhem. Pokud ale bude, že v Core + SG budou dva akty a bokem bude 5 addonů, každý po aktu, tak to je cíl na All in a to za to zase dát uplně nechci.
Jinak spoustu lidí, co teď přišla, byla určitě zklamaná, že nestihly EB a budou chvíli čekat. Na druhou stranu nedivil bych se že za dva dny už to tolik lidi řešit nebudou a začne se zase přidávat. Trochu je problém jak někdo zmínil že core za 110 tam prostě není. Tudíž budou muset trochu přesvědčit. Zveřejnění pravidle určitě taky pomůže, protože spousta lidí nepřihazuje na KS bez pravidel. No a popravdě známe to, opravdu se ukáže až za 20 dní :)

#57
Čindi

Čindi
Taky si myslím, že pro známější společnost je early bird kontraproduktivní. Backnul jsem to proto abych se mohl v klidu rozmyslet. Baví mě malovat figurky, ale těch teď jsou desetisíce.

#58
Pilgrimage

Pilgrimage
Čindi:

To je minimálně teze, která se špatně prokazuje.
Na Kicktraqu je to na prvním místě, můžou se chlubit tím, jak to bylo bleskově zafinancované, Kickstarter samotný
to mám pocit na základě toho taky zvýhodní atd.
Taky je možnost rychle odemknout nějaké SG a učinit projekt atraktivnější (zde pro mě zas tak super atraktivní nebyly, ale to je
jiná věc).
EB jsitě přináší nevýhody a spousta lidí je nemá ráda, ale jejich význam pochopíš teprve když zvážíš všechny věci dohromady.

#59
Pilgrimage

Pilgrimage

Zobrazit příspěvekalucard, na 14 červen 2018 - 07:35 , napsal/a:


Mám problém zařadit to jak do skirmische tak do dungeon crawlu, resp. mám problém tu hru zařadit kamkoliv.

Jsem na pochybách, zatímco u mb:p nebo joan of ark ten obsah rozšíření šel použít do jiných modů té hry, tady to chápu tak že ten materiál z té expanze prostě jinde nevyužiji a pak se nabízí zásadní otázka jestli ten systém distribuce kostek je natolik zajímavý aby unesl hru za 8000 Kč potažmo za 3000 Kč...


Kane je společně čtený gamebook s pěknými figurkami :)

Taky mě pocitově vadí ten nedostatek pořádné znovuhratelnosti, to je právě ta gamebookovost.

V tom tomu chybí nějaký skutečný dungeon crawl mód a le Warhammer Quest nebo zde spíš Diablo (jeden hrdina),
kde by prostě hráči s Kanem běhali po mapě a vyskakovali na ně náhodné "encountery" ve kterých by se uplatnilo
v podstatě všechno, co do KS autoři nahází. Asi je nevhodné, aby Kane leveloval nebo z něpřátel vypadávaly věci jako "Upíří rapír puritánské pochmurnosti +4", ale mohl by aspoň třeba jet "survival" na konečné skóre.

I když na druhou stranu, znovuhratelnost je často dost mámivá hráčská hodnota, člověk často stejně nakonec nemá čas to zahrát ani jednou :)

#60
Čindi

Čindi
Docela zajímavý jak se se rozhodli s Kickstartem, připomíná mi to kampaň Hate, kdy taky nakonec přidávali obsah zdarma. Docela by mě zajímalo zda ti jezdci byli původně plánovany opravdu jako add-on nebo jako stretch goal.
U kampaně na Confrotation taky měli během 2 hodin 600 000 USD a nakonec kampaň skončila 400 000.

Lidi mají už doma plastu dost, tak snad bude rozhodovat zajímavý koncept hry. A to je nakonec dobře.





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů