Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Outlive : Dojmy : Prve dojmy

fuchso,  [21:43:47 | 19. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : JOUOB

microjelen,  [19:58:07 | 19. Lis 2017]

Velké herní události : Skrotená Hora 2017 : Skrotena Hora #5 - Jesen 2017 - 23.-26.11.

pillgr1m,  [16:14:30 | 19. Lis 2017]

Ostatní pokec : Hudba : Koncerty a hudební události

Lomikar,  [11:50:44 | 19. Lis 2017]

Velké herní události : Deskobraní 2015 : Brnohrani 2017

eyron,  [23:21:18 | 18. Lis 2017]

Ex Libris : Novinky : Česká verze

kandelabr,  [14:20:45 | 18. Lis 2017]

Čtveráček : Novinky : Vyjde česky

ozzy,  [12:05:58 | 18. Lis 2017]

Star Wars: X-Wing Miniatures Game : Dojmy : HotAC - Úvodní mise: Local Trouble

eMPavel,  [11:30:29 | 18. Lis 2017]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

fuchso,  [11:17:47 | 18. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Monster Lands

polda,  [9:05:09 | 17. Lis 2017]

Gloomhaven : Novinky : Reprint kampaň - Kickstarter

majkoSVK,  [22:23:26 | 16. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

Akulacz,  [19:36:38 | 16. Lis 2017]

Velké herní události : Želiv 2018 : Želiv 2018

sydo,  [8:33:15 | 16. Lis 2017]

Mythic Battles: Pantheon : Kompost : Dostupnost

Havelock,  [7:24:14 | 16. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : d-day dice 2nd edition

klaymen,  [5:26:42 | 16. Lis 2017]

Sorcerer : Novinky : Krátké představení hry

Bresto,  [23:25:03 | 15. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Sorcerer - Strategy card game

Magicus,  [13:39:14 | 15. Lis 2017]

Star Wars: X-Wing Miniatures Game : Pravidla : FanMade Kooperativní kampaň k X-Wingu

eMPavel,  [10:58:53 | 15. Lis 2017]

Lisboa : Dojmy : Prvé dojmy

fuchso,  [0:52:59 | 15. Lis 2017]

Sorcerer

0  1  0.0
Karetní strategická hra ve kterém jednotliví čarodějové bojují o nadvládu. 36 příspěvky · 1 témata · 0 články · 0 soubory · 0 obrázky · 0 odkazy

Krátké představení hry



  • Nemůžete odpovídat na toto téma
35 odpovědí

#21
Sorcerer

Dakujem Radek. Chapem a sorry za minusko, asi mi to uz vsetko lezie krkom. Posunul som tvoj feedback dalej a tiez toto budem riesit s Robertom priamo cez skype, lebo to co pises ma hlavu aj patu.

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 13 listopad 2017 - 09:18


#22
rbx

Minusko vem čert, hlavně že můj feedback k něčemu byl.
Tomovy hry, moje Mekka...

#23
Luke

Souhlasím s Radkem (nijak nepochybuji o kvalitě a připravenosti kampaně Sorcecera), ale komenty už taky dlouho nečtu, jen když vím o nějakém problému, nejčastěji s doručováním, nebo když projekt nabírá velké zpoždění. Updaty v průběhu kampaně ob den jsou podle mě super a potřeba, o stretch goalech se nejradši dovídám takto, než scrollovat kampaní :-)

#24
rbx

a ještě jeden důvod, proč jsou updaty důležité - když si pledgneš dolarový pledge, tak ti chodí updaty do tvého profilu a máš přehled, co se děje. A máš vše na jednom místě a vcelku v přehledné formě. Nemluvě o tom, že ti to pak chodí i do emailu.
Tomovy hry, moje Mekka...

#25
Sorcerer

This is good feedback. Working on an update today.

Thanks,
Rob

#26
Opčík

hracho drz sa, hlavu hore! ..vela sil prajem!! musi to byt masaker, nechcel by som..
konec OT.

GESUNDHEIT!


#27
Magesa

Magesa
Právě proto je podle mně dobré spojit updates se stretchgoaly - člověk má pocit, že se něco děje a že pořád dostává něco nového. Pokud to máte nastaveno do 3M, nebál bych se přenastavit SG tak, ať je každý den 1 odemknutý. Tajně doufat, že "se to rozjede" může být asi docela nebezpečné, protože se to rozjet nemusí.

No a pokud je nějaký den pomalejší, nebál bych se udělat update o nějaké herní mechanice. Například u Massive Darkness jsem měl dlouho pocit, že hrdinové jsou dost podobní, ale pak přišlo několik updates, které velmi pěkně popsaly, v čem se liší. Zde by to sedělo ještě víc - lidé si uvědomili věci, na které v kampani není čas a takovýto seriál by se dal naplánovat například na každé pondělí. To samé u Rum and Bones, také se občas objevil update věnující se vybrané posádce, strategii atd.

Tento příspěvek byl upraven od Magesa: 13 listopad 2017 - 10:25


#28
Tokura

Tokura
Držím palce v kampani, hra vypadá super a zatím se řadím mezi vážné zájemce. Patřím k těm, kteří na KS přihazují až v závěru, kdy získám více informací.

Komenty jsem dřív nečetl, ale poslední kampaně jsem se na ně víc zaměřil a beru je jako přínosné. Podle nich poznám že kampaň nějakým způsobem žije. Nicméně nejvíc pro mě jsou Stretch Goals a Updates. Mám rád, když vidím více Stretch Goals naráz, byť bude trvat déle, než se dosáhnou. Někdy je to i důvod nečekat úplně dokonce, ale snažit se i svým příhozem dotlačit nerozhodnuté k co nejvíce Stretch Goals.

Ty Updates jsou docela hodně na očích a trochu to působí zvláštně, když je tam jednička.

Na KS Sorcerer chodím tak 3x denně.

Ještě jednou držím palce a díky za velmi zajímavou hru.

#29
Sorcerer

Tokura dakujem velmi pekne a velmi si toho vazim.

#30
stosedem

stosedem

variant pre 3 hráčov znie celkom dobre! nepolámeme vás aj na koop? :D
Abych vás dlouho nenapínal. Hodil jsem pětku a čtyřku, což přebilo jeho pět a další dvě šestky. Po nich dvě čtyřky a dvě pětky...

#31
Sorcerer

Brasko isto nie, co-op pride spolu s pribehovymi achievment packmi pre kazdy character. Preto maju battlefieldy 2 vitazne body nie jeden. Lebo budes moct plnit achievmenty.. kazdy character ma vlastne, previazane jeho osobnym pribehom.

TO je pre vas Deskozroutakov exkluzivna info. Moc to tam nespominajte prosim.

Ta 3jka je super, hrali sme to cely vikend. Rob prisiel so skvelym napadom, avsak navrhol player elimination, co sme sice skusili ale uz ked si stratil prvy battlefield tak si vedel ze nemas sancu vyhrat, nanajvys tak remizovat.

Tak som navrhol domination points a personal achievments. Robovi sa idea pacila ale nechcel rozsirovat base box o dalsie karty koli cene a chcel zaroven tento mod hrat priamo z base boxu. Tak vznikli 2 dominačne body namiesto 1. Personal achievmenty pridu neskor. Za splnenie personal achievementu mas 1 bod.

Ale aj bez nich je to plnohodnotny a velmi zabavny format.

EDIT: Stosedem ale kedze bude treba co-op poriadne testovat mimo mojich testerov...

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 14 listopad 2017 - 10:04


#32
stosedem

stosedem

solo, co-op rad potestujem... ;)
Abych vás dlouho nenapínal. Hodil jsem pětku a čtyřku, což přebilo jeho pět a další dvě šestky. Po nich dvě čtyřky a dvě pětky...

#33
Magicus

Magicus
Super update - tento nový mód pre 3 hráčov sa mi celkom pozdáva.
Predpokladám, že v prípade 4 hráčov je to klasický tímový duel 2 vs. 2, takže by to nebolo moc fér, ak by boli dvaja hráči na jedného, a toto riešenie je tým pádom určite lepšie.
A samozrejme všetci sú už teraz určite nažhavení aj na ten solo/co-op mód, aj keď je mi jasné, že ten bude o čosi zložitejší, a asi sa nestihne celý pripraviť ešte pred koncom kampane.

Ináč ešte čo sa týka updatov - väčší počet je určite lepší, aj keď samozrejme tiež treba odhadnúť správnu mieru (už som zažil aj projekty, kedy autori spamovali inboxy kľudne aj 5 updatmi za deň kvôli každej blbosti, a to samozrejme tiež nie je moc dobré).
Ešte dôležitejšia ako kvantita je ale ich kvalita, a tu mám drobné pripomienky.
Napríklad v tomto prípade - prvé 3 SG pridávajú do hry nejaký dodatočný obsah, tak by bolo dobre okrem copypastnutia obrázka z hlavnej stránky kampane dať k tomu aj nejaký pokec.
Veľa ľudí totiž takto nepochopí, čo za karty to vlastne sú, a aký majú význam v hre. Teda, sú to nejaké "neutrálne" karty, ktoré si môže zamiešať do balíčka ktorýkoľvek hráč bez ohľadu na jeho postavu, pôvod a doménu? Alebo sú to naopak nejaké karty, ktoré sú po celú dobu v hre, a povedzme ovplyvňujú nejakým spôsobom podmienky na battlefieldoch? atď.
Lebo takto si z toho updatu každý odnesie len to, že super, odomkol sa nový SG, ale nikto netuší, či je to dobre, alebo nie :)

Druhá poznámka sa týka potom toho, že určite nie som jediný, kto si myslí, že po grafickej stránke tá hra vyzerá úplne špičkovo.
O to viac ma potom prekvapilo, keď som zistil, že ste pritom využívali takpovediac len lokálne zdroje (čo som pozeral, tak všetci ilustrátori sú CZ/SK + Slovinsko).
Každopádne určite by ste sa nemali báť dať to do popredia ako svoju silnú stránku. Veľa iných projektov (napr. Gloom of Kilforth alebo Grimslingers, ktoré mali podobne famózne ilustrácie) toto riešilo napríklad tak, že každý update obsahoval vždy aj jednu kartu vo väčšom formáte (či už sa týkala odomknutého SG, alebo to bola vyslovene len random card of the day).
Áno, je pravda že pravidlá zatiaľ ešte neboli postnuté, takže po hernej stránke tá karta ľudom moc nepovie, ale podstatné je, že medzitým aspoň môžu slintať nad tými úžasnými ilustráciami :)

#34
Magicus

Magicus
A ešte samozrejme som zabudol spomenúť, že držím palce v kampani, a som zvedavý, aké prekvapenia ešte máte pre nás schované.
Na Kicktraqu je Sorcerer dokonca momentálne na 1. mieste v dennom rebríčku, a predikcia smeruje niekde k pol miliónu. čo samozrejme treba brať vždy s rezervou - ale aj keby to bola povedzme len polovica z toho, tak by to bol stále hodne veľký úspech.

#35
Sorcerer

Tak.. a uz sa o stretch goals nemusite obavat. Robert spristupnil nakup vsetkych produktov. Peniazky zacali zasa pribudat. Unlockol sa dalsi stretch goal.

Plus v dalsom update som pre vas pripravil mensie prekvapko :-)

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 15 listopad 2017 - 07:44


#36
Bresto

Bresto

@Magicu: prihodil som ta
A pridal sa k nam aj Sanchez, takze aktualne mam styroch ludi v mojom pledge

Tento příspěvek byl upraven od Bresto: 15 listopad 2017 - 11:25






1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 1 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů