Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Outlive : Dojmy : Prve dojmy

fuchso,  [21:43:47 | 19. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : JOUOB

microjelen,  [19:58:07 | 19. Lis 2017]

Velké herní události : Skrotená Hora 2017 : Skrotena Hora #5 - Jesen 2017 - 23.-26.11.

pillgr1m,  [16:14:30 | 19. Lis 2017]

Ostatní pokec : Hudba : Koncerty a hudební události

Lomikar,  [11:50:44 | 19. Lis 2017]

Velké herní události : Deskobraní 2015 : Brnohrani 2017

eyron,  [23:21:18 | 18. Lis 2017]

Ex Libris : Novinky : Česká verze

kandelabr,  [14:20:45 | 18. Lis 2017]

Čtveráček : Novinky : Vyjde česky

ozzy,  [12:05:58 | 18. Lis 2017]

Star Wars: X-Wing Miniatures Game : Dojmy : HotAC - Úvodní mise: Local Trouble

eMPavel,  [11:30:29 | 18. Lis 2017]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

fuchso,  [11:17:47 | 18. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Monster Lands

polda,  [9:05:09 | 17. Lis 2017]

Gloomhaven : Novinky : Reprint kampaň - Kickstarter

majkoSVK,  [22:23:26 | 16. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

Akulacz,  [19:36:38 | 16. Lis 2017]

Velké herní události : Želiv 2018 : Želiv 2018

sydo,  [8:33:15 | 16. Lis 2017]

Mythic Battles: Pantheon : Kompost : Dostupnost

Havelock,  [7:24:14 | 16. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : d-day dice 2nd edition

klaymen,  [5:26:42 | 16. Lis 2017]

Sorcerer : Novinky : Krátké představení hry

Bresto,  [23:25:03 | 15. Lis 2017]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Sorcerer - Strategy card game

Magicus,  [13:39:14 | 15. Lis 2017]

Star Wars: X-Wing Miniatures Game : Pravidla : FanMade Kooperativní kampaň k X-Wingu

eMPavel,  [10:58:53 | 15. Lis 2017]

Lisboa : Dojmy : Prvé dojmy

fuchso,  [0:52:59 | 15. Lis 2017]

Sorcerer

0  1  0.0
Karetní strategická hra ve kterém jednotliví čarodějové bojují o nadvládu. 36 příspěvky · 1 témata · 0 články · 0 soubory · 0 obrázky · 0 odkazy

Krátké představení hry



  • Nemůžete odpovídat na toto téma
35 odpovědí

#1
TomasV

Vítejte v temném viktoriánském světě, kde oheň a kouř průmyslu zatemňují oblohu. Hranice mezi světy se pomalu hroutí. S prudkým nárůstem, industrializace se ztrácí víra ve vyšší moc, tu moc, jenž před staletími uvěznila v temné říši Limbo temné bohy, mýtická stvoření a podivné fantastické tvory.
V našem světě se skrývali čarodějové – potomci starobylých bohů, čekající až naberou zpět dávnou sílu. A nyní, když magická ochrana vyprchala, hranice se rozpadly a oba světy se hroutí do sebe, nastal jejich čas. Jsou zpět, povolali své armády a jejich moc je větší než kdykoliv předtím. A jejich bojiště je země.

Sorcerer  je temná fanatasy karetní hra pro 2-4 hráče, kterou přináší firma White Wizard Games, která stojí za úspěšnými hrami Star Realm, Hero Realms a Epic. Tvůrce hry je Peter Scholtz ze Slovenska. S Petrem jsem se potkal před dvěma lety na herní akce v Želivi, kde testoval prototyp. Následně se domluvil s WWG a hru dále ladili.  A teď přišel čas vypustit své dítě do světa, tedy na kickstarter.

Vložený obrázek

Jak se hra hraje?
Na začátku hry si každý z hráčů vytvoří svůj balíček karet. Nejprve si vyberete jeden ze 4 balíčků postav, který říká, kdo jste. Další část balíčku tvoří karty představující styl magie, který ovládáte, a vše doplňují karty spjaté s místem, odkud pocházíte. Takto jste vytvořili svůj grimoár, jenž skrývá vaše temná kouzla. V základní hře bude moci vytvořit pomocí kombinace karet vytvořit 64 různých kombinací jednotlivých balíčků karet. Díky tomu dostáváte velkou variabilitu a každá hra bude nový herní zážitek.

Ve hře se nacházejí tři bojiště (různé části viktoriánského Londýny), na kterých mezi sebou čarodějové soupeří. Hráč, jemuž se podaří získat dvě ze tří bojišť, vyhrává hru.  


Vložený obrázek Vložený obrázek


Každé herní kolo se skládá ze dvou fází – přípravnou fází a vlastní boj. V první přípravné fázi hráči hrají karty z ruky na jednotlivé bojiště, načerpávají novou energii, meditují, aby vyvolali další kouzla (získali do ruky další karty), popřípadě mohou použít akce karet nebo své postavy. V této fázi se hráči střídají po jedné akci. V okamžiku kdy oba pasují nebo jim dojde energie, začíná souboj.
Souboj se odehrává postupně na každém z bojišť, kde jsou, jednotky některého z hráčů. Hráči se střídají v jednotlivých útocích, souboje jsou řešeny hodem kostkou. Pokud vám padne kritický zásah, rozhoduje, co bude zasaženo, při běžném zásahu si vybírá obránce. Útočit můžete nejen na libovolnou jednotku soupeře, ale i na bojiště. Každé bojiště na obou stranách karty stupnici životů, a pokud na vaší straně klesne ukazatel na 0 tak jste souboj o toto území prohráli.

První dojmy
Na první pohled vás uchvátí grafické ztvárnění celé hry. Ilustrace na kartách jsou nádherné a temná atmosféra z nich přímo odkapává.  Z herní hlediska jde o zajímavou mechaniku, kdy musíte hospodařit s kartami, s energií a současně se snažíte vyčerpat a ničit soupeře.  Díky možnosti velké variability ve složení balíčků svých temných čarodějů musíte aktuální strategii přizpůsobovat nejen svému balíčku, která jste si vybrali, ale i tomu, co si vybral váš soused.

Vložený obrázek  Vložený obrázek


Kampaň na Kistarteru začala 7. 11. 2017 a pokud chcete získat další informace, a nebo hru podpořit, tak prosím tady je odkaz.

#2
Boocheck

Boocheck

Už je zadotováno a běží první stretch gól :)

#3
Magesa

Magesa
Jsem desne zvedav, zda tam budou i miniatury. Asi nebudou, co?

#4
Havelock

Havelock


Plast ke všemu, kde to ani neni potřeba, ale navýší to atraktivitu hry. To je přesně ten trend Kickstarterové rakoviny. Bez urážky.

#5
Sorcerer

Isto nebude plast. Odmietol som tuto moznost. Wwg to akceptovali. Z jednoducheho dovodu.. cena vs vykon. Na druhu stranu mi osobne pridu standee busty s peknym artom viac fit do tejto hry. Charakter avatar nieje hlavnym prvkom hry a preto vyrazne navysit cenu koli plastu ktoreho mame kazdy doma kopu som velmi nechcel.

Hovoril som Robertovy, ze nechcem ludom ponuknut poloprazne chipsy. A ze chcem vytrieskat co najvacsiu produkcnu value za rozumnu cenu.

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 10 listopad 2017 - 01:27


#6
stOKYi

stOKYi

Plast, mor a rakovina hier dnešnej doby. Kvôli tomu, raz budeme mať hlúpe hry bez pravidiel za 200€ so super vizuálom, na ktoré sa bude dať síce pozerať, ale nebudú sa dať hrať. Na druhej strane, Sorcerer vyzerá úplne nádherne a o kvalite hrateľnosti nemám najmenších pochýb. Kickstaster sledujem každý deň, ako sa ti to tam šplhá a držím palce a to nie len preto, že si z Kešíc basmeg! ;)
Ja som nechcel hodiť kritický, ja som ťa chcel len zabiť.

#7
Kubrt

Trošku OT: Víš, že ten vzduch v pytlíkách čipsů je celkem funkční? :D Takže to přirovnání úplně nesedí. :)
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.

#8
Oblud

Oblud


Kromě toho, třeba pro mne jsou plastové miniatury většinou tou nejpodstatnější součástí každé hry. Papírové žetony se dost těžko barví, že ...

#9
Sorcerer

Oblud uplne ta chapem, ludia ktory maluju miniaturky.. kiez by som bol jednym z nich a moje warhameri by nevyzerali jak sedy flak na stole, plast vyhladavaju.

Toto bol ale suboj o cenu. Dlho som bojoval aby hra nestala 50 usd. Hladali sme s Robertom kazdu vec ktoru by sme prakticky vedeli upravit tak aby sme neboli ani o cent overproduced.

Plastaky by vystrelili cenu brutalne hore. Riesil som to dlho so spanielskou firmou ktora robi figurky pre CMON

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 10 listopad 2017 - 08:51


#10
Sorcerer

Stokyi.. TA diky.

#11
Magesa

Magesa
Diky za odpoved, jelikoz tak trochu maluji, plast rozhodne nepovazuji za rakovinu, ale za dalsi cast hobby. Absenci plastu v Sorcerer neni problem, byl jsem spis zvedavy.

Naprosto chapu, ze by to zvedlo cenu, ale treba by to pro cast lidi byl zajimavy placeny add-on.

Tento příspěvek byl upraven od Magesa: 11 listopad 2017 - 12:46


#12
Sorcerer

Inak dalsia vec na co sme davali pozor je to, ze nechceme posielat hru po castiach. Napriklad ako hero realms, ze dostatenete core a potom neskor stretch goals abo coop krabicu a boss decky. Radi by sme to spravili naraz a mame v plane dodrzat lehotu pol roka. Comu ako poznam Roba a Debbie uplne verim.

Ak by sme dali sculpty ako addon, trebalo by ich sculptovat a potomdat vyrobit, co by na stopercent predlzilo lehotu dodania hry o Boh vie kolko.

Do buducna to vobec nevylucujem a vies ako to je s projektami ak bude podporeny a ak bude medzi hracmi ziadany tak tieto veci pretlacim o dost lahsie. Firmu na sculpty mame spickovu. Uz len dufat..

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 11 listopad 2017 - 08:49


#13
Magesa

Magesa
Jasne, to dava smysl.

Jak mate naplanovane SG? Nektere kampane se treba snazi mit SG kazdy den, zde mi prijde, ze bude tempo pomalejsi. Do jake castky mate naplanovane SG? Pokud si dobre pamatuji, posledni Star Realms byl do 1M.

Mimochodem, rikal nekdo plastova rakovina? Viz priloha, magnetizace Rum & Bones ;-)

Přiložený soubor (y)



#14
Sorcerer

No stretch goals mame tolko ze by sme utiahli aj 3 mega. Predpokladam ze ked sa spusti momentupm tak sa to pohne, koniec koncov to trva este len 4 dni. Navyse Robert zuzil rozpatie stretch goals a to riadne. So stretch goals si treba davat pozor aby ta neosklbali. Robert je v tomto profesional, ma premyslenych niekolko tahov do predu. Plne verim, ze si tie cisla nevycucal z prsta.

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 11 listopad 2017 - 03:08


#15
rbx

No, popravdě mi přijde, že profesionál by se staral trošku lépe. Už několik dní mu tam visí splněný goal a update žádný. Když to srovnám s Monster Lands, Okkem nebo Monster Slaughter, což jsou projekty, které teď sleduji, tak je kampaň na Sorcerera trošku bez zájmu vydavatele.
Tomovy hry, moje Mekka...

#16
Sorcerer

Prepac Radek, ale je dovod za kazdym stretch goalom poskytnut update? Pozeram monster lands a tie mali update po stvrtom odomknutom stretch goale. Nechcem porovnavat kampane, ale zahlasit, ze je nasa kampan ktora bezi 6 dni bez zaujmu vydavatela? Akonahle sa odomkol stretch goal pribudol dalsi na odomknutie hned na hlavnej stranke.

Nehovoriac o tom, ze permanentne reagujeme na komenty ludi, pozri si aj BGG, kolko otazok a diskusii vzniklo a kolko komentov je s otazkami.

Precitat nieco take co si napisal po tom ako takmer 16-20 hodin denne riesime veci kolo kampane a chystame updaty ktore nebudu len thank you backers a you are amazing, you unlocked 4th stretch goal je kusok rana pod pas.

Ked uz postneme update tak to nebude kopa kecov ale poriadna nadielka noveho materialu ako v pripade prveho updatu kde je story list o templaroch ktory btw napisal Permon.

EDIT: Ak uz porovnavas kampane, vsimni si aj komenty a ako rychlo na ne reagujeme. Takmer kazdemu ak nie kazdemu backerovy sa dostane odpovede, v co najkratsom case.

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 13 listopad 2017 - 08:25


#17
Citron

Zobrazit příspěvekSorcerer, na 13 listopad 2017 - 08:07 , napsal/a:

Precitat nieco take co si napisal po tom ako takmer 16-20 hodin denne riesime veci kolo kampane a chystame updaty ktore nebudu len thank you backers a you are amazing, you unlocked 4th stretch goal je kusok rana pod pas.

Ale to je prave neco, co "obycejny" backer nevi. Nutno uznat, ze opravdu v comment sekci reagujete prikladne, ale ne kazdy se prubezne vraci na stranku kampane, natoz aby chodil procitat komentare. Jsou backeri (a tipnul bych si, ze takovych bude dost) kteri nanejvys sleduji updaty a z jejich pohledu to opravdu nevypada, jako velka slava - osmeho se to zaplatilo a od te doby ticho po pesine - neni co reportovat? zadny splneny SG? zadne novinky z kampane?

To neni hejt, spis konstruktivni (doufam) pripominka.
3D hory? Ale prosím vás...

#18
Sorcerer

Kazdopadne som tento feedback poslal Robertovy tak nech si ho prehodnoti. Dakujem.

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 13 listopad 2017 - 08:35


#19
rbx

Sorry, ale komentáře už nečtu. Je tam spousta balastu od backeru. Sleduji u všech kampaní update, protože to je ofiko vyjádření vydavatele. Pokud se v update nic neděje, mám pocit, že je kampaň mrtvá. Pozadí kampaně neznám, jako obyčejný backer to ani poznat nemohu, takže vašich 16h denně není navenek nijak prodáno. To jsou mé dojmy. Můžeš a nemusíš si z toho něco vzít. A prostě jsem zvědavý, co se odemkne dalšího, když se něco splní. A když se 4 dny nic neděje, tak mám pocit, že se to šíje horkou jehlou a loví se někde rychle další stretch goal. Copak můžu vědět, že to máte připravené do 3M?
Ty to vše vidíš zevnitř, sleduješ vazby, diskuze, komentáře. Já se na dívám jako backer, který nebackuje jeden projekt za rok a zjisti si o něm vše, ale jako někdo, kdo sleduje Kicktraq a kouká co se objevuje nového, jak si který projekt stojí a má rozbacknuto třeba 5 projektů naráz. Nemohu a ani nechci číst komentáře, z toho mě vyléčily kampaně na projekty typu Myth.
Tomovy hry, moje Mekka...

#20
rbx

A toho že něco přibylo na hlavní stránce, jsem si nevšiml. Hlavní stránka je totiž většinou přeplněna obsahem, obrázky, videem, dojmy, pojmy, takže se v tom dá lehce ztratit. V tomto si myslím, že má co se user designu týče, Kickstarter co dohánět. Přijde mi, že KS jak byl.na začátku udělaný, nepočítal s takovým zájmem a takovou šíří projektů a proto si ho jednotlivé projekty ohnuly podle svých potřeb. Hlavně grafickými prvky, které se asi updateují rychleji než text, který asi po startu kampaně lze updateovat jen stěží. Ale třeba mě vyvedeš z omylu.

A proto si myslím, že jsou updaty důležité.
Tomovy hry, moje Mekka...





2 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 2 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů