Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Velké herní události : PEZINOK AT WAR 2019 : Čo sa bude hrať?

Amis,  [13:45:39 | 20. Led 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 6. ročník

Johniczech,  [13:34:02 | 20. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

devilfiend,  [8:27:43 | 20. Led 2019]

Velké herní události : Herní Hradiště : Hradiste 26.-30/6 2019

fuchso,  [22:10:04 | 19. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Unbroken: a solo game of survival and revenge

Andy,  [22:02:18 | 19. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Crypt

navara,  [14:59:41 | 19. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Deskovky v Dobrém ránu na ČT

peca,  [11:47:13 | 19. Led 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

zgrywus,  [10:48:57 | 19. Led 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Zajímavé články, videa aneb "Co jsem našel na webu"

zgrywus,  [10:47:36 | 19. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : JOUOB

microjelen,  [9:43:22 | 19. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Shadow tactics board game

Thales,  [7:56:39 | 19. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Sorcerer - Strategy card game

Sorcerer,  [1:28:45 | 19. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Dark Rituals: Malleus Maleficarum

Svobi,  [21:39:01 | 18. Led 2019]

Nemesis : Překlady : Neoficiální překlad

karel,  [21:05:43 | 18. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Nocturion

Polylux1,  [20:00:12 | 18. Led 2019]

Velké herní události : PEZINOK AT WAR 2019 : Organizácia

pecovarhy,  [14:30:47 | 18. Led 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Post metal

Floki,  [13:09:27 | 18. Led 2019]

Velké herní události : Želiv 2019 : Želiv 2019

zgrywus,  [20:22:38 | 17. Led 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Upravy komponent

leizeQ,  [12:14:58 | 17. Led 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 5. ročník

Grom,  [9:04:56 | 17. Led 2019]

Thunderstone Quest



  • Nemůžete odpovídat na toto téma
45 odpovědí

#41
Duirin

Duirin

To rozšíření bych bral, ale za tyhle ceny poštovného ne (už když jsem bral první vlnu, tak se mi protočily panenky).
Počkám si, jak to bude vycházet v PM, kdybych se k někomu přidal, pokud se někdo najde a bude ochotný.
Pokud se nikdo nenajde, tak se nic nestane, nemám to must have.

#42
Atterdag

Atterdag
Ahoj, já to brát budu, uvidím, jak to bude vypadat s pledge managerem:)

#43
Duirin

Duirin

Tak sem pak případně napiš, jak to je v PM. Dík.

#44
Mamut

Mamut
Hodlám jít do základu plus rozšíření. Bohužel platit budu přes mBank, která nemá zrovna extra kurz, ale čert to vem.
Mamut / 2vkjmch

#45
alucard

alucard
Koupil jsem na ZH v bazaru ks edici, odehrán úvodní scénář. Telegraficky, základní krabice je opravdu těžká a setup a sklizení je časově náročné. Opravdu to není hra kterou budete mít chut někam nosit a chystat a půlnoci sklízet a rozdělovat do pořadače. Na deskovky zvu k obě domů, mně to nevadí. Hra má velmi dobrý rozjezd, hrajete opravdu od prvních kol, nečekáte na vybudování balíku. Dle hodnocení spoluhráče se kterým jsem týden před tím hrál tq advance, je to zlepšení ale není to důvod pro něj tqa prodávat a kupovat tuto hru, jen převezme některá nová pravidla.Jel jsem dle ohlasů na netu mágy, kteří jsou v první kampani přesílení, spoluhráč učinil stejně, po několika kolech on přešel na rogue a já později je do balíku přidal v menší míře, protože třetina místností dungu penalizovala za to rogua nemít a část příšer dokázala zahazovat kouzla, zabíjet lidi/mágy/má protekci na magii, nevím už přesně ale byl jsem nucen od těch čistých mágů ustoupit. Kouzelníci měli tu nevýhou že jejich karty negenerovaly peníze, takže jsem musel  chleba ze zabitých příšer při nákupu konvertit na zlato, často by mi jinak chyběla 1 mince k. Ve finále jsem pomocí mágů a firebalů byl schopen vytvořit velký damage a schopný zabít kohokoliv dungu, jenže protože vám monstra, zvláště ta v nejhlubším patře vždy udělí zraněn bez ohledu na můj útok, a ne málo, tak jsem automaticky nechodil na nejsilnější příšery, z hlediska strategie bych zpětně nebral tolik útočných kouzel a vzal něco na léčení, protože příliš vysoký damage je vám na nic, když musíte 1-2 kola trávit léčením, to je lepší jít na slabší příšeru častěji; příp ty mágy vůbec nehrát. Za mně to viditelné kombo kdy kouzlo dává damage podle úrovně všech mágů jsem využil všeho všudy 2x a citelné bylo až v závěrečném souboji. Po porovnání mi hru vyhrál quest, 2 vítezné body za každé kouzlo v balíku , soupeř měl artefakt za quest.

Edit: Na hře mi nesedělo zakončení, kdy závěrečný boss přicházi při čtvrtém klíči, my závěr zasklili, protože jsme otočili 4. klíč a všimli si toho až po 2 kolech na druhou stranu ten klíč tam mohl padnout i za několik kol, v těch posledních 2-3 kolech jsme neměli moc co dělat, protože tuláky a mágy 3. úrovně jsme měli vykoupené, měl jsme fungující balík do kterého jsem neměl potřebu nic přidávat tak jsem na střídačku sbíral kouzla za které jsem měl z questu vítězné body a chodil do dungu masit nejsilnější příšery a nechával si expy, které současně slouží jako vítězné body, soueř dělal to samé s obdobným bodovým ziskem. Závěrečný boss by klidně mohl být 2x silnější a mohlo by z něj padnout mín expů protože množství bodů získané na tom závěrečnákovi tvořilo asi třetinu bodového zisku, pocitově mi to přišlo moc. Možná by tomu prospěla třeba hra na fixní počet kol nebo při třetím klíči by se odhalila karta ve které by bylo jestli hra končí za 3-5 kol.
Tohle bude znít hodně divně, ale hra mi připomněla Vládce podzemí, kde v prvních partiích se všichni soustředí na vybití hrdinů,kteří jsou prostě silní, v dalších už zbytečně nekupujete příšery a pasti a snažíte se vést i v počtu místností apod protože bodované je nejen zabíjení hrdinů, ale prakticky vše a jde o to bít ve vše první o jeden bod ne v jedné věci o míli. Tady se snažíte maximalizovat zranění ale vpodstatě potřebujete i slabší karty, které generují zlato, abyste ten kombobalík z drahých karet mohli včas stvořit, a potřebujete světlo abyste se dostali na nejsilnější příšery, a pak jsou výborné karty které vám umožní líznout další kartu, tím elminujete nižší počet karet na ruce v důsledku zranění, nebo je citelný rozdíl vyložit v kole o kartu vícZajímavá je práce se zraněními, protože za velkou příšeru dostanete hodně expů a v dalším kole nevíte zda vylevelovat víc než jednoho hrdinu nebo jít na dvojité léčení, obojí nelze. Po skončení hry jsem se díval na karty a asi bych to zkusil zahrát úplně jinak a určitě bych do balíku zařadil karty za méně bodů které by mi umožnili lízat a generovat zlato a které mi připadli k ničemu, ti kouzelnící závěrečnému bossovi by sice nadělili, ale pro hru by měla jiná kombinace než tuláci/mágové rychlejší rozjezd. Zajímavé bylo že v prvním nejnižším patře celou hru zůstal netknutý goblin, za kterého byla malá odměna a dával dvě zranění, a to že ten první scenář je celkem antimage a preferuje rogue třídu se ukázalo až po x  kolech podle příchozích příšer.Je to rozhodně zajímavé tím, že automaticky nekupujete nejdražší karty a neútočíte na příšer v nejnožším patře i když na to máte zdroje.
Mně se ta hra líbí, ale rozhodně nebude bavit každého. KS verze s 15 questy je super, nedovedu si představit random epic mod kdy hrajete se všemi kartami, asi bych se přikláněl k variantě ke geeku, kdy rozložíte nějaké karty a hráči mají právo veta s čím budete hrát, kouzlo té hry ktví v kombení karet, mo si nedovedu představit že se projeví kouzlo té hry když každá karta bude jiná.Aktuální rozšíření v ks brát nebudu, zabíjí to poštovné, ten koop mod není španý ale že bych to chtěl kvůli tomu modu, v 5-6 ta hra nebude nic moc, kooperace v dungu/půjčování karet zabije svižnost a vzhledem k tomu že si hráči dělí expy tam může být výhodnější chodit na příšery samostatně, v expanzi jsou dvě tematické kampaně, u jedné jsou na stránkách aeg preview karet a je zaměřena na jedová zranění, dovedu si představit, že ty příšery budou tematicky fungovat spolu ale moc si nedokáži představit, že budu hrát ty jedáky náhodně s ostatními, ta hra má v ks základu 1500 karet zní to impozantně,ale hrdinové jsou tuším 14x a ve finále je variabilita veliká, ale podle druhů je to méně než se opticky zdá...když se podívám na pole pro hrdiny na plánu ve vesnici tak ten plán byl tvořen evidentně s koop modem a další mks v hlavě, protože ta 4 políčka v základní hře pro 4 nedávají smysl..pokud by udělali čirou náhodou ks 3 a přidali za 50 dolarů 3 kampaně a k tomu za dalších 50 aktuální expanzi tak bych asi neodolal, ale tady je holt poštovné maso, každopádně ten koop mod a ty dvě kampaně must have nejsou

Tento příspěvek byl upraven od alucard: 17 srpen 2018 - 07:03


#46
loginCZ

loginCZ
Tak pledge manager ukazuje
  • Champion: první kus 100+29; další kopie 100+16.69
  • Barricades: první kus 50+25; další kopie 50+8
  • Champion&Barricades: první kus 150+33; další kopie 150+24.69
  • Epic: každá kopie 25+1.89

Přemýšlí nad tím někdo z Brna?





1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 1 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů