Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Velké herní události : Želiv 2018 : Želiv 2018

Elenistar,  [17:06:43 | 16. Led 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Drobné herní akce : Aprílové deskožraní 19. - 22.4.

rbx,  [16:37:42 | 16. Led 2018]

Clash of Cultures : Novinky : OOP - oznámení autora

Twix,  [16:25:15 | 16. Led 2018]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 5. ročník

jarmuk,  [16:03:42 | 16. Led 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Tao Long

jarmuk,  [15:58:39 | 16. Led 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : The 7th Continent

Sorcerer,  [15:12:42 | 16. Led 2018]

Android: Netrunner : Novinky : Netrunner Store Championship Prague 2018

t.p,  [10:41:57 | 16. Led 2018]

Sid Meier's Civilization: A New Dawn : Dojmy : Dojmy

aneken,  [10:40:58 | 16. Led 2018]

Velké herní události : PEZINOK AT WAR 2018 : Megacivka na Pawgu

wlcina,  [21:51:52 | 15. Led 2018]

Velké herní události : Herní Hradiště : Hradiště 30.5.-3.6.2018

ozzy,  [15:37:01 | 15. Led 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Neanderthal a Greenland - 2. edicia

leizeQ,  [15:31:25 | 15. Led 2018]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Nové alternativní týmy

paladin91,  [13:09:27 | 15. Led 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Countdown: Action Edition

zgrywus,  [12:36:10 | 15. Led 2018]
Fantasy hra na hrdiny plnící rozličné cíle v rámci map či malých kampaní. 914 příspěvky · 39 témata · 1 články · 1 soubory · 41 obrázky · 1 odkazy

RTL app příliš obtížné?

Descent App Road To Legend


  • Nemůžete odpovídat na toto téma
17 odpovědí

#1
winring

winring

Tak jsme si dali po údajných ulehčujících updatech zase úvodní kampaň. Navíc přímo verzi pro čajíčky. A stejně nás to vykleplo až hanba.


Spoiler

Tak nevím. Špatný výběr postav (rytíř a kněz)? Appka náhodou vybrala špatnou kombinaci, která je prostě rozbitá? Hrajeme to blbě pravidlově? Podle mě když je add grupa přidáš celou grupu podle počtu, tudíž např 1 master a 2 minion zombiee při grupě dvou.
Spoiler
Nebo to má být systém urychlení, že tě příšery tlačí do zad aby jsi sebou pohnul? Pokud ano, tak tohle asi není hra pro mě, protože obíhat příšery a nechat si je volně za zády jsem vždy nesnášel. Zvlášť pokud to tak člověk musel dělat a nebyl k tomu důvod (padající jeskyně jasný, volný prostranství s dobýváním někoho kdo nemá kam utéct ne). V neposlední řadě mě ještě napadá systém Dark souls. Je to těžké aby to vydrželo, tudíž to zkoušíš a zkoušíš a zkoušíš až najdeš ideální kombinaci všeho díky čemu to vyhraješ. To si ale představím u jednotlivých misí styl zombicide než ale u kampaně, kde si misi zopakovat už nemůžeš.

Jak jste na tom vy?

#2
stosedem

stosedem

Hmm, no ja som to doteraz hral vždy aspoň s troma postavami, ale najčastejšie so štyroma. Descent s dvoma je všeobecne dosť ťažký - málo akcií. A aj keď sme niektoré questy aj tak prehrali, konkrétne ten s drakom sme uhrali. Ak si dobre pamätám, nejako nám tam pomohol nejaký poklad, ktorý sme získali, už si ale nepamätám podrobnosti. Kňaz je každopádne dobrá postava.

EDIT: sorry za spojler, netuším, ako sa to tu skrýva, ale hádam som veľa neprezradil...

Tento příspěvek byl upraven od stosedem: 08 leden 2017 - 01:33

Abych vás dlouho nenapínal. Hodil jsem pětku a čtyřku, což přebilo jeho pět a další dvě šestky. Po nich dvě čtyřky a dvě pětky...

#3
winring

winring

Spoiler


#4
Froggy

Ve dvou máš podle nových pravidel akci navíc, kterou můžeš použít na obyčejný útok (tj. nesmí to být akce útok uvozená symbolem pro zvláštní akci). pokud tenhle bonusový útok nevyužiješ vyléčí si postava na konci tahu 2 zranění. Jinak to chce i dveře otevírat nejlíp tak aby ti akce zbyla a mohl jsi ještě něco udělat, v tom případě s drakem bys pak mohl k němu naběhnout a on by se aspoň už nikam moc nehýbal. U draka potřeuješ surge jen při útoku ze sousedního políčka, takže útok zbraní s dlouhým doshaem nebo střelnou to může řešit. V téhle situaci nebyla možnost ustoupit a vylákat ho někam kde je víc prostoru abyste ho obešli?

Jinak jít na vedlejší dobrodružství, když už vám zbývá jen poslední týden, je fakt risk, pak už opravdu musíte rovnou na hlavní quest a to bez obnovení morálky může být problém. Jinak grupa se pořád řídí opravdu podle karty nestvůry, jen pokud už na mapě nějaká nestvůra té skupiny je, tak přidáváš jen tolik nestvůr, aby byl celkový počet na mapě do toho limitu.
Systm, který vás pohání jsou peril události, pokud se moc flákáte začnou se dít nepříjemné věci. Je teda ještě možné, že počty životů některých bossů jsou zvýšeny pokud postupjete moc pomalu, ale spíš se odvíjí od počtu hrdinů. Jinak na hard už to je hodně tuhé, na normal, mi přišly tužší spíš vedlejší questy, hlavní dějová linka Kindfred Fire šla relativně dobře až na závěr. U toho goblina tam jsme to myslím taky nedali, ale bylo to o kousek. Celkově mi to přijde díky tomu přidání útoku/léčení docela vyrovnané.

#5
Sorcerer

winrig a to nevies, ze ffg robia tak hry aby ich nemuseli prilis testovat? Porovnaj si vysetrovatelov v elder sign :-) Balanc nula bodov. Cim viac nahody tym lahsia vyhovorka, shit happens. Uz len skutocnost, ze zly vyber postav je sama o sebe dost zla. Nevadi ajtak ich mame radi a cokolvek zrobia je bomba lebo zaplateny dice tower a team covenant to vyhajpuju do hviezd. Descent 2 je horibilna chujovina kde sa zo zabavy stane za par minut hodina frustracie.

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 08 leden 2017 - 04:13


#6
winring

winring

U draka byl problém že se neslo z místnosti do mistnosti ale mění se vždy celá oblast. Tudíž nešlo ustoupit. Navíc jen jeden luk a slabej. Attack navíc jsme používali o léčení jsem nevěděl. Stejnak by to nepomohlo, protože jsme blbě hráli ochromení tudíž to hrát spravne, schytame je určitě taky.

No nepřijde mi úplně fér, aby si člověk vyčerpal tejden jen pro to no co kdyby náhodou. To pak tam ten poslední tejden ani nemusí být.


Sorcerer nějaké doporučení na nesprofanovanej DC? :)

#7
Luke

To by mě taky zajímalo, potom co se na chudáka Descenta 2 tak vyblil :ble: :D (mně Descent 2 přijde ok, ale než to si radši zahraju Shadows of Brimstone)

Tento příspěvek byl upraven od Luke: 08 leden 2017 - 05:24


#8
Froggy

Zobrazit příspěvekwinring, na 08 leden 2017 - 04:59 , napsal/a:

U draka byl problém že se neslo z místnosti do mistnosti ale mění se vždy celá oblast. Tudíž nešlo ustoupit. Navíc jen jeden luk a slabej. Attack navíc jsme používali o léčení jsem nevěděl. Stejnak by to nepomohlo, protože jsme blbě hráli ochromení tudíž to hrát spravne, schytame je určitě taky.

No nepřijde mi úplně fér, aby si člověk vyčerpal tejden jen pro to no co kdyby náhodou. To pak tam ten poslední tejden ani nemusí být.


Sorcerer nějaké doporučení na nesprofanovanej DC? :)

Jo to je to stopování draka, hm tam už ani nevím jak to u nás dopadlo :)

Většinou to myslím vychází tak, že buď můžeš vyrazit na nějaký sidequest nebo natrénovat, nebo udělat oboje, ale pak už se do města nedostaneš, což je samozřejmě risk ohledně morálky. Ale nejsem si jistý jestli je to tak i u té krátké kampaně.

#9
Sorcerer

Ale tak to bol prejav aby som si nepokazil status quo. Ok tak blizsie k descentu, problem s descentom je to, ze nijako nechrani pred DMkom-curimrdom. Proste ked dostanes matfyzackeho DM (moj pojem pre hraca ktory 20 minut premysla nad tahom a potom spravy dokonaly dopredu vyplanovany tah) a navyse kompetitivneho tak ti hru znici a uz sa k nej nevratite a ani nemate chut. Nas pripad. Dalsia vec vies vykombinovat dobre postavy a zle postavy, co je u mna problem ffg v elder sign je zenska ktora za zahodenie predmetu, clue alebo kuzla ziska zltu a cervenu kocku.. nemusim pripominat, ze je to easy mode. Na druhu stranu tam mas curaka co healne 1 zivot. Toto iste ma aj descent a kopa inych hier od ffg. Dalsia vec, hral som asi dva rozne scenare descenta 2 a jeden z nich 2x. Srali sme sa na jednej mensej mape dve hodiny a DM len spawnoval tie iste prisery a mi len pozerali ako do nas mlati.

Pocul som, ze brimstone je fantasticky. Warhammer quest je pecka a chcem urcite skusit aj silver tower.. Dungeon crawl ultimatny nemam, preto si robim vlastny.

Tento příspěvek byl upraven od Sorcerer: 08 leden 2017 - 06:48


#10
winring

winring

Brimstone je skládačka, drahá a v novým ks japonská :-/ Warhammer quest no to zní podobně.
Jako seskládat jsem třeba BloodBowl seskládal ale uplně se mi nechce do toho spadnout :)

#11
eMPavel

eMPavel

Zobrazit příspěvekwinring, na 08 leden 2017 - 10:43 , napsal/a:

Tak jsme si dali po údajných ulehčujících updatech zase úvodní kampaň. Navíc přímo verzi pro čajíčky. A stejně nás to vykleplo až hanba.


Spoiler

Tak nevím. Špatný výběr postav (rytíř a kněz)? Appka náhodou vybrala špatnou kombinaci, která je prostě rozbitá? Hrajeme to blbě pravidlově? Podle mě když je add grupa přidáš celou grupu podle počtu, tudíž např 1 master a 2 minion zombiee při grupě dvou.
Spoiler
Nebo to má být systém urychlení, že tě příšery tlačí do zad aby jsi sebou pohnul? Pokud ano, tak tohle asi není hra pro mě, protože obíhat příšery a nechat si je volně za zády jsem vždy nesnášel. Zvlášť pokud to tak člověk musel dělat a nebyl k tomu důvod (padající jeskyně jasný, volný prostranství s dobýváním někoho kdo nemá kam utéct ne). V neposlední řadě mě ještě napadá systém Dark souls. Je to těžké aby to vydrželo, tudíž to zkoušíš a zkoušíš a zkoušíš až najdeš ideální kombinaci všeho díky čemu to vyhraješ. To si ale představím u jednotlivých misí styl zombicide než ale u kampaně, kde si misi zopakovat už nemůžeš.

Jak jste na tom vy?

Ahoj,
jsem v Descentu nováček, baví mě to a protože jsem nucený většinou hrát sám, proto hraju proti RTL. Zrovna v něděli jsem jel tuhle akci proti drakovi a dopadl jsem naprosto stejně. Z jeho 29 životů jsem mu vzal jen 16, víc ani náhodou. Osobně hraju jen za dva hrdiny, abych měl možnost využít/nevyužít druhý útok a léčit si tak dvě zranění. Navíc jsem dost často využil služeb pomocníka Oživlou mrtvolu.
Přemýšlel jsem o tom, jak to zahrát líp. Možná jsem měl s hrdinama ustoupit a nechat draka vylést z toho mostu a hrdiny přesunout za něj. On by musel popolést zpět na most a tím by třeba zablokoval cestu těm Měnivcům. Nevím, snad budu mít příště šanci to vyzkoušet.
Taky mi přišlo, že když jsem potkal draka, tak jako by to kostky věděly a vůbec mi nešly "blesky" takže hodně útoků šlo do pryč. Teď jsem někde četl, že Stín platí jen při útoku ze sousedního políčka, což jsem asi teda hrál blbě :-) a je možné, že bych ho byl býval zničil. No nevadí, snad jindy. Jak píšu, jsem ve hře nováček a s pravidly asi ještě chvíli bojovat budu.
2x TIE fo/FIGHTER; 1x TIE PUNISHER; 1x TIE ADVANCED; 1x Decimator; 1x TIE Interceptor
2x T70 X-WING; 1x E-WING; 1x Y-WING; 1x Milenium Falcon; 1x HWK

#12
Froggy

Zobrazit příspěvekeMPavel, na 10 leden 2018 - 10:02 , napsal/a:

abych měl možnost využít/nevyužít druhý útok a léčit si tak dvě zranění
Nevím jestli ses jen upsal nebo to hraješ špatně, ale ve dvou hrdinech máš možnost využít u každého třetí bonusový útok, dva útoky jsou základ pro všechny hrdiny.
Jinak jak píšeš na draka je potřeba příval energie jen při útoku ze sousedního políčka, takže se dají dobře využít útoky na dálku nebo se zbraní s dlouhým dosahem.

#13
eMPavel

eMPavel

Zobrazit příspěvekFroggy, na 10 leden 2018 - 10:24 , napsal/a:

Nevím jestli ses jen upsal nebo to hraješ špatně, ale ve dvou hrdinech máš možnost využít u každého třetí bonusový útok, dva útoky jsou základ pro všechny hrdiny.
Jinak jak píšeš na draka je potřeba příval energie jen při útoku ze sousedního políčka, takže se dají dobře využít útoky na dálku nebo se zbraní s dlouhým dosahem.

Díky za reakci.
Tak teď nevím. Myslel jsem, že je proti pravidlům udělat jednu jakoukoliv akci dvakrát v tahu hrdiny. Tedy i útok můžeš zahrát pouze jednou, pokud Ti to nenařídí nějaká karta. Druhý útok (třetí jak píšeš Ty) byl přidán v poslední úpravě pravidel. Nebo se pletu a hraju to celou dobu fakt špatně?
Já to hraju takto: První akce třeba pohyb, otevření dveří, atd. Druhá akce útok. Konec akcí a pak využiju nebo nevyužiju bonusový útok.
A když už jsme u toho. Oživlá mrtvola jakožto pomocník je považován za FIGURKU, tedy hrdinu? A pokud hrdinu má taky bonusový útok?
2x TIE fo/FIGHTER; 1x TIE PUNISHER; 1x TIE ADVANCED; 1x Decimator; 1x TIE Interceptor
2x T70 X-WING; 1x E-WING; 1x Y-WING; 1x Milenium Falcon; 1x HWK

#14
peca

peca

Hrdinové, na rozdíl od nestvůr a CP, mohou normálně dělat útok 2× za kolo. Opakování akcí není omezeno, klidně lze udělat 2× pohyb. Však by jinak nemělo smysl, aby zombie měly belhání - omezení pohybu na 1× za kolo.

#15
eMPavel

eMPavel

Zobrazit příspěvekpeca, na 10 leden 2018 - 11:25 , napsal/a:

Hrdinové, na rozdíl od nestvůr a CP, mohou normálně dělat útok 2× za kolo. Opakování akcí není omezeno, klidně lze udělat 2× pohyb. Však by jinak nemělo smysl, aby zombie měly belhání - omezení pohybu na 1× za kolo.

Tak to jsem dobrej Kuba!!! :D  Až teď to vidím, pravidla, strana 6 - a to jsem to četl milion stokrát:
Hráč může provést libovolnou z níže uvedených akcí a dokonce může provést stejnou akci dvakrát. Podrobnosti o akcích – viz „Podrobný tah hrdiny“ na straně 8.
Takže skutečně při hře o dvou hrdinech mám i s bonusem 3x útok. Mno, tak je jasný, že bych toho draka býval udělal. Škoda. :wacko:

Díky za nakopnutí. ;)
2x TIE fo/FIGHTER; 1x TIE PUNISHER; 1x TIE ADVANCED; 1x Decimator; 1x TIE Interceptor
2x T70 X-WING; 1x E-WING; 1x Y-WING; 1x Milenium Falcon; 1x HWK

#16
Froggy

Zobrazit příspěvekeMPavel, na 10 leden 2018 - 11:01 , napsal/a:

Oživlá mrtvola jakožto pomocník je považován za FIGURKU, tedy hrdinu? A pokud hrdinu má taky bonusový útok?
Ne je považována jen za figurku, stejně jako třeba nestvůry nebo hrdinové. A myslím, že přímo u Oživlé mrtvoly je uvedeno, že může provést jen 1 akci útok.
Jinak nezapomínat na to že akci pohyb lze přerušit jinou akci, takže jde přiběhnout k nestvůře zaútočit a pak utéct. Stejně tak nezapomínat využívat pohyb za únavu, který nestojí žádnou akci.

#17
Mejlo

Zobrazit příspěvekSorcerer, na 08 leden 2017 - 06:48 , napsal/a:

Ale tak to bol prejav aby som si nepokazil status quo. Ok tak blizsie k descentu, problem s descentom je to, ze nijako nechrani pred DMkom-curimrdom. Proste ked dostanes matfyzackeho DM (moj pojem pre hraca ktory 20 minut premysla nad tahom a potom spravy dokonaly dopredu vyplanovany tah) a navyse kompetitivneho tak ti hru znici a uz sa k nej nevratite a ani nemate chut. Nas pripad. Dalsia vec vies vykombinovat dobre postavy a zle postavy, co je u mna problem ffg v elder sign je zenska ktora za zahodenie predmetu, clue alebo kuzla ziska zltu a cervenu kocku.. nemusim pripominat, ze je to easy mode. Na druhu stranu tam mas curaka co healne 1 zivot. Toto iste ma aj descent a kopa inych hier od ffg. Dalsia vec, hral som asi dva rozne scenare descenta 2 a jeden z nich 2x. Srali sme sa na jednej mensej mape dve hodiny a DM len spawnoval tie iste prisery a mi len pozerali ako do nas mlati.

Pocul som, ze brimstone je fantasticky. Warhammer quest je pecka a chcem urcite skusit aj silver tower.. Dungeon crawl ultimatny nemam, preto si robim vlastny.

Já myslím, že s Descentem je to trochu složitější. Je strašně jednoduché, a já to nikomu nemám za zlé, ho odsoudit na základě dvou scénářů, které Vám z nějakého důvodu nesedly. Navíc předpokládám, že to byly scénáře z kampaně Runa Stínů, která je v kvalitě scénářů dosti nevyrovnaná a pokud jste si vybrali nějaký slabší, tak se není čemu divit, že vás to přestalo bavit. To byl podle mě také jeden z důvodů, proč nově k základu dávají mnohem, mnohem lepší kampaň Heirs of Blood.

My už hrajeme Descenta třetím rokem a to, že nás to stále baví je způsobeno několika faktory:
1) Rozšíření - k dispozici je hodně rozšíření a k opravdovému vychutnání hry je potřeba si jich pár pořídit. Tím se hra odvděčí poměrně velkou variabilitou jak v možnostech pro OL ve stavění balíku a nasazování různých typů nestvůr v různých scénářích, tak i velkou variabilitou pro hrdiny v kombinacích povolání/hrdinů a skládání různých kombinací jejich vybavení. Navíc rozšiřují hru o další kampaně, které se kvalitou také zvedají.
2) Počet hráčů - když jsem hrál Descenta poprvé, tak jsem ho zkoušel ve dvou/třech hráčích a neměl jsem z něj dobrý pocit. Podruhé jsme poskládali skupinu 5ti bývalých hráčů Dračího doupěte a až pak ta hra dostala koule. Nadarmo ve hře nejsou 4 povolání a je dobré je mít ve družině zastoupeny všechny.
3) Postupné vylepšování nejen hrdinů, ale i OL - ten pocit když se levelujete a nalézáte/kupujete nové vybavení .... to já můžu :)

Ta hra není dokonalá a má svoje chyby, ale je to jednoznačně nejhranějsí hra v mé sbírce a můžu ji s čistým svědomím doporučit všem fandům "klasické" fanatsy a DrD. Na druhou stranu je to scénářová hra se spoustou rozšíření, takže se nedá počítat se 100% vyvážeností, což do jisté míry kompenzuje kostkový soubojový systém.
Není umění smát se, když se ti chce brečet, ale chlastat, když se ti chce zvracet.

#18
stosedem

stosedem

Podpisujem sa pod Mejlov post, aj keď mám bilanciu posledných 3 hier samé prehry. Skúšame hrávať len s dvoma hrdinami a miestami je to fest drsné. Ten jeden štandardný útok naviac resp. liečenie 2 životov na konci kola nie je žiadna sláva. Naozaj táto hra asi najviac žiari v plnom počte hrdinov.
Abych vás dlouho nenapínal. Hodil jsem pětku a čtyřku, což přebilo jeho pět a další dvě šestky. Po nich dvě čtyřky a dvě pětky...





1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 1 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů