Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Ostatní pokec : Hudba : Black metal

fuchso,  [20:01:43 | 20. Čec 2019]

Ostatní pokec : Hudba : Post metal

fuchso,  [19:58:58 | 20. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Hraní 18xx her v Praze

fuchso,  [19:52:59 | 20. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Etherfields

alucard,  [12:30:20 | 19. Čec 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

Lomikar,  [9:50:44 | 19. Čec 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 6. ročník

Wolfhound,  [7:47:01 | 19. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : BattleTech: Clan Invasion

Siaron,  [18:52:48 | 18. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : Deskoherní inkvizice - podcast

marektomas98,  [5:26:15 | 18. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Nocturion

Pitrs82,  [19:04:58 | 17. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

budkin,  [12:19:54 | 17. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Time of Legends: Joan of Arc

Azalin,  [7:54:33 | 17. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Nové gamebooky

zgrywus,  [18:43:08 | 15. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Tvůrčí koutek : Splnění snu (hráčského) - herna

alucard,  [7:27:15 | 15. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Fox in the Box - předobjednávkový systém výroby

alucard,  [7:22:47 | 15. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Pangea

devilfiend,  [8:37:33 | 11. Čec 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Dungeon Degenerates: Hand of Doom

Gromthar,  [23:19:29 | 10. Čec 2019]

Velké herní události : Taverna Léto 2019 : Prihlasovanie na Taverna Leto 2019

wlcina,  [20:25:52 | 10. Čec 2019]

Téma pro prototyp karetní hry



  • Nemůžete odpovídat na toto téma
59 odpovědí

#41
Panzer

Panzer

Pánové, mockrát díky za reakce.
Nechci otravovat s reakcemi na reakce, ale 99 je naprosto relevantních a moc za ně díky.

Název je pracovní a pořád se nevzdávám myšlenky naroubovat na tu hru nějaký téma (a podle toho pak zvolit název)Ale jaký téma? Něco se spojuje a když se to spojí tak zase rozpadne (teroristická buňka, nějaká chemická sloučenina, nebo fyzikální reakce...). Nebo naopak z pohledu karet v ruce - držím nějaký odpad a likviduji ho na herní ploše... Zatím fakt nevím

Prostřední karta z pěti :) :) Je vidět, že jste to četli hráči, vím o tom že to není vysvětlené, ale nenapadlo by mě že to bude tak okatý. U prostřední karty si asi hráč vybere směr - ještě nevím. Ale doplním do pravidel.

K tomu zobrazení levé části v pravé (opačné držení karet) - rozumím tomu, v podstatě by v pravé části bylo zopakované zelené a modré číslo.

Jinak k Citronovým připomínkám - na vysvětlenou
•akce přesuň a přilož - s libovolnou vyloženou kartou (upřesním v pravidlech)
Zbytek nemá cenu komentovat - vše k zapracování

Ještě jednou díky. Možná ten prototyp zase skončí ve slepý uličce, je tam skoro samá náhoda, ale ten VAU efekt když se podaří zabodovat trojkombinaci, nebo dohnat ztrátu pěti bodů....

#42
Panzer

Panzer

Voalá, rád bych představil zbrusu nový Vassal modul prototypu podivné karetní hry Comdomino! Říkal jsem si, aby někdo mohl prototyp vyzkoušet, nebude tisknout-stříhat-obalovat karty, ale musí se ke hře dostat bez práce.
Začal jsem tedy zkoumat enginy pro tvorbu virtuálních hracích stolů:
  • Tabletopia
  • Tabletop Simulator
  • Vassal
Z kraje musím říct, že pro testování prototypu nejsou Tabletopia a Tabletop moc vhodné, protože nejsou zadarmo. Ne že by autor nedal jednorázových cca 300Kč za Tabletop Simulator nebo 9 éček/měsíc za Tabletopii, ale když si bude chtít někdo modul vyzkoušet, musel by si prostředí koupit, na což se kvůli nějakýmu prototypu nejspíš vykašle.
Nicméně začal jsem s Tabletopií - demo mód. Karetka se v ní tvoří naprosto skvěle - za večer je zhruba hotovo a naprosto jednoduché intuitivní ovládání enginu (řekl bych že je poznat úspěšný Kickstarter, i když ten mód placení měsíčních poplatků mi nepřijde úplně šťastný)
Tabletop Simulátor jsme nekupoval, jenom jsem sjel instruktážní videa. Tabletop klade velký důraz na fyziku a 3D dojem. Tvorbu karetní hry bych odhadoval na 2 večery, ale bude to pohoda.
Takže jsem skončil u Vassalu, prostředí pro karetku asi nejméně vhodným, nicméně pro hráče zcela zadarmo. Tvorba prototypu zabrala 4 perné večery (i do třetí hodiny ranní) se spoustou laborování, zkoumání a empirického ověřování. Podle online manuálu se zde nic tvořit prakticky nedá - stovky parametrů bez příkladů a hlavně obtížné ověřování výsledků - nutnost přepínat neustále mezi editačním a herním módem. Je potřeba vytipovat vhodné existující moduly a studovat provedení. Pro můj modul jsme zvolil jako vzor Dominion a Zombie Dice (90% Vassal modulů jsou žetonkovky, z karetek jen pár deckbuildingů). Každopádně možnosti Vassalu jsou obrovské. Koho by to zajímalo - celé nastavování se dělá prostřednictvím definice objektů kterým se přiřazují atributy a vlastnosti - buď předdefinované, nebo nově vytvořené prostřednictvím dalších objektů. Největší pakárna je nastavování měřítek (např. Player Hand vs. velikost karet vs. velikost hrací plochy) a potom nastavování parametrů, které musí vůči sobě korelovat (např. celej jeden večer jsem strávil hledáním důvodu proč počítadlo nepočítá, což zcela nepředvídatelně způsobovalo rozdílné nastavení max. počtu bodů ve dvou různých proměnných v různých objektech a to ještě v definici pro jednoho hráče ze čtyř). Občas se taky stane, že změna vlastnosti se vizuálně projeví až po novém otevření a načtení konfiguračního menu, což je docela frustrující.
Každopádně Comdomino Vassal modul je na světě, bez vychytávek automatického rozdávání karet, nebo restartu hry, a zbývá prostřelit online hraní (nejdříve peer to peer). Do knihovny modulů na Vassalengine.org to dávat rozhodně nechci (takovej bigbít to zase není), pouze kdyby to bylo potřeba pro online hraní, to ještě netuším.

Přiložený soubor (y)



#43
Havelock

Ten název je konečný? Myslím, že se ujme v lehké úpravě :D
Bez urážky!

#44
falco

Jen to rekni! Me se Kundomino libi! Tesim se az to bude v grafcice!
Everybody for himself

#45
Panzer

Panzer

Falco: Tak určitěé. Když tak večír doma něco nafoťte, pošli, a já to tam fouknu ;)

#46
Panzer

Panzer

Tak Vassal modul úspěšně mastím po večerech (je to stokrát pohodlnější než fyzické karty) a nadešel opět čas na to co je v titulku tohoto fóra - najít vhodné téma pro hru. Falca zatím zklamu, ke kundominu jsem ještě nedospěl, možná časem.
Nějaký téma a grafiku by to chtělo tak jsem nahodil první téma - zakládání deskoherních klubů.
Červený kvadrant jsou konkrétní hry, modrý kvadrant herní komponenty.
Ty konkrétní obaly jsem dost dlouho vybíral, aby to byla poměrně známá hra a zároveň měla kontrastní design a různorodý motiv (aby se dobře rozlišovali v kombinacích). Vybral jsem 16 artworků (viz níže) ze kterých by mělo vypadnout 7 nejlepších. Na druhém obrázku příklad jak vypadají na kartách.
Pokud by měl někdo názor, budu rád. Zatím se přikláním k ASL, Tichu a Rising Sun....

Přiložený soubor (y)



#47
Panzer

Panzer

Téma deskoherní kluby zavrženo.
Ta hra musí zůstat abstraktní. Nahodil jsem další nápad - shrnutý do následujícího "Designer notes" níže. Samozřejmě v něm kecám, hra vznikla dřív než téma, ale první odstavec je pravda :) Teď jenom někde šlohnout sedm druhů ovoce a nějaký drahokamy (na netu jsou na všechny tyhle grafický hovadinky placený práva).
A co se týká pokusů, přeskočil jsem fázi testování na zvířatech a rovnou jsem přešel k testování na dětech - ověřování spodní věkové hranice. Začínám na šesti letech (pro Falca a další vtipálky, není to pedofilní dvojsmysl :))

  Kodrcám se takhle ráno metrem a po očku pozoruji několik spolucestujících, jak usilovně týrají   displeje svých mobilních telefonů. V  silně podobných puzzle hrách likvidují ovoce, drahokamy a různé další předměty. Jak ty hry popsat  - prostě  matice předmětů s vybuchujícími kombinacemi a neustálým posouváním a smrskáváním řad předmětů. Nevím, jestli tento typ her jako jsou Jewels Crush, Candy Fever, Fruits Bomb apod. má nějaké společné označení. Trochu se u nich přemýšlí, trochu náhodně kliká, společné ale mají ještě jedno, hodně lidí hodně baví.
Začal jsem si pohrávat s myšlenkou zkusit přenést princip podobné hry do karetní podoby. Šlo by to vlastně 1:1 – na každé kartě nějaký symbol, odstraňování vytvořených řad, scukávání karet dohromady, doplňování náhodnými kartami z vrchu…. Ale jaký by to přineslo efekt proti mobilní hře? Zdlouhavé, neakční, nudné, prostě  zbytečné…
  A co karetní verzi vytvořit, ale pravidla trochu „ohnout“ aby byla hra více přemýšlivá, kombinační a soutěživá…..?


No určitě tu nějaké rozdíly proti mobilce budou:
  • Hráč proti hře v mobilu –ok, ale sólo hráč karetky proti hře – nuda. Tady musí hrát více hráčů proti sobě

  • Předměty padají shora? Ne,ne hráči je postupně vykládají, pomáhají tím sobě a škodí soupeřům.

  • Aby předměty „vybouchly“ a zmizely, musí vytvořit libovolný spojený řetěz?  Ne,ne, počítají se jen karty v řádcích a sloupcích, diagonály a různé propletence  by byla náhoda a chaos.

  • Nebude to příliš suché? Dobrá, tak každou kartu rozdělíme na kvadranty a může tedy tvořit až čtyři druhy kombinací, jako třeba v pokeru.

  • Co když se řetěz stejných předmětů (kombinace) povede – předměty vybouchnou a zmizí? No částečně. Předměty sice zmizí, ale ne úplně, „vybuchlé“ karty se složí do balíčku a ten dále funguje jako jedna speciální karta –žolík.

  • A když kombinace „vybuchne“ posouvají se také předměty dolů?  Zbytečně moc náhodných kombinací, karty se sice scukávají dohromady, ale jenom tak aby se dotýkaly, není třeba to soupeři ulehčovat.

  • A není to už moc, 4 kvadranty na kartě a každý pro jinou kombinaci předmětů?  A vůbec, kdo si ty karty dokáže nějak rozumně srovnat v ruce? Tak jo, zrušme tedy předměty v jednom kvadrantu a místo nich se tam občas ukáže několik speciálních akcí.
A vida, pravidla jsou v podstatě připravená. Že bude hra od té mobilní trochu jiná? No vždyť je to puzzle karetka, kde se snažím něco vymyslet a porazit soupeře. Grafiku karet, tedy symboly předmětů typu standardní ovoce, drahokamy, geometrické obrazce, jsem se snažil zachovat. Mám tu výhodu, že na jedné kartě jsou až tři různé symboly.
Je to sice jenom 56 karet, ale nikdy nevypadá průběh hry stejně. Skóre hráčů (bodují se vytvořené kombinace předmětů, než „vybuchnou“) bývá docela těsné, každopádně pozor, náhoda hraje ve hře velkou roli. Některé partie se prostě vyhrát nedají, proto vždy vyzvěte hráče alespoň k jedné odvetě,  nejlépe ale v jiném pořadí hráčů.
Hra vlastně sama připravuje různé zapeklité situace, za vydatného přispění protihráčů,  a vy v nich musíte najít nejlepší řešení, pokud vůbec takové existuje. No a tím je vlastně hodně podobná těm mobilním vybuchovačkám v metru :).
Přeji tedy hodně zábavy a mohutných čtyřbodových kombinací!  A jestlipak vyjde někomu i pětibodová?


#48
Panzer

Panzer

Testování pokračuje. Využívám Vassal modul a zkouším s různými lidmi v různém počtu hráčů. Hrál jsem partii s analytikem od nás z práce, který poprvé pokořil hranici 5 bodů v jednom tahu (rekord byl do té doby 4). Dával celé kolo pozor co hraju za karty, na konci kola si připravil karty na stole (za cenu obětování jednobodové kombinace) a v posledním kole s posledními dvěma kartami zabodoval za 5. Asi jsem se měl soustředit víc na to co asi chystá, než na svoje body. Každopádně, k mé radosti se potvrzuje, že výsledek hry neovlivňuje jen náhoda, ale dost i kvalita hráče.
Nahrazení červených a modrých čísel obrázky se ukazuje jako nutnost. Děti se s třemi čísly na kartě nechytají.

#49
Panzer

Panzer

Prosím o názor: jsem tlačen do rapidního zjednodušení designu karet - zavržení mé chlouby - kvadranty na kartě. Na obrázku níže jsou 2 stejné karty: číslo (7) říká zelený kvadrant pro postupku, symbol jablko značí modrý kvadrant (8), počet jablek je červený kvadrant (3) a barva okraje značí akci na kartě.
Prosím utvrďte mně někdo že kvadranty jsou lepší :( Vždyť z toho původního prototypu už nic nezbude...

Edit: ještě prohozené postupka=počet jablek, obrázek na kartě=trojice (červen kvadrant). Tím by měla být z karty úplně odstraněná čísla a zároveň lze použít obrázky + symboly (strom a jablka jenom příklad co mi padl do ruky)

Přiložený soubor (y)


Tento příspěvek byl upraven od Panzer: 01 březen 2019 - 04:10


#50
Panzer

Panzer

Téma katastrofy - přírodní vs. člověčí (ikony). Zatím vede

Edit:
A tato vypadají karty katastrof ve Vassal modulu. Jo ty symboly jsou příliš malé. Asi se z toho picnu. 4 hodiny práce

Přiložený soubor (y)


Tento příspěvek byl upraven od Panzer: 07 duben 2019 - 09:23


#51
Panzer

Panzer

Po urputném ladění a testování počtu karet a kombinací se blížím do finále (postupně 6 různých variant karet do Vassal modulu, už zvládám jednu variantu hry vyrobit za 1,5 hod). Celkový počet karet se ustálil na 36 (hra ve 2 hráčích se vejde do 15min) a přibyla jedna akce (tedy 3 pohybové a 2 bodové), celkem 16 karet s akcemi. Pravidla pouze s drobnými úpravami, především směrem k vybalancování hry, což byl dost velký problém jak to provést. Nechtěl jsem přidávala další pravidla, naštěstí se to nakonec obešlo jenom změnou začátku hry.
A jedna zajímavost. Hru lze nyní vyrobit i z normálních kanastových karet. Je potřeba akorát vybrat konkrétní karty z jednoho kanastového balíku a použít permanent fixy (s důrazem na to "permanent", já blb koupil nejdříve vodové zvýrazňovače :)).
Teď mě čeká testování ve 3 a 4 hráčích (ve 2 už hra myslím docela funguje)a pak přepsat srozumitelněji pravidla.
Jo a taky vymyslet už konečně final název, zatím pracovně Katastrofie.

Edit:
Ve hře 4 hráčů se rýsuje i týmová varianta - hra prvního a třetího hráče proti druhému a čtvrtému s možností jedné otázky na dalšího hráče na jeden symbol, nebo číslo co drží na ruce.
A pořídil jsem si screencam sw Bandicam (naprosto skvělý kodek s komprimací bez ztráty kvality), takže zkusím vyrobit i komentovaný záznam hry ve Vassal modulu online

Přiložený soubor (y)


Tento příspěvek byl upraven od Panzer: 28 duben 2019 - 11:05


#52
Panzer

Panzer

Tak pravidla zrevidována a doplněna. Jsou to celkem 4 strany textu a 3 strany obrázků. Obecně je psaní pravidel obrovskej porod. Najít kompromis mezi popsáním všeho a rozumnou délkou....uf. K větší hře bych to nikdy nedal.

Prosím, prosím, našla by se zase dobrá duše která by si je přečetla a napsala názor na srozumitelnost?  (je to na 10 min čtení).
Moc díky.

A tady je ještě pár zajímavých fontů k vylepšení vzhledu názvu hry (použil jsem zatím font č.9)

Přiložený soubor (y)


Tento příspěvek byl upraven od Panzer: 03 květen 2019 - 12:55


#53
Panzer

Panzer

Během testování jsme narazili na tuto situaci. Na stole ležely karty s čísly  6 5 3 2 1. Karta s číslem 5 obsahovala akci „Posuň“, kterou hráč použil, vytvořil mezeru 6 5 _ 3 2 1 kam následně vložil kartu s číslem 4. Vznikla tedy souvislá řada 6 5 4 3 2 1.

V pravidlech se píše:
Otázka 6: Kolik bodů hráč získá v případě,  kdy karta je přiložena do středu kombinace a vznikne tím kombinace pěti nebo více karet, např. 88888?
Odpověď: V takovém případě získává hráč body za všechny kombinace 3 nebo 4 karet (ne více, ne méně), ve kterých je přiložená karta obsažena – tedy v příkladu výše celkem 4 body, 2 body za doplnění čtyřkových kombinací 8888 a 8888 + 2 body za trojkové kombinace 888 a 888.

Pokud si někdo tento příspěvek přečtete, dokážete jednoznačně určit kolik kombinací (bodů) hráč zahráním karty s číslem 4 vytvoří ?

#54
Kubak

Kubak
Řekl bych, že šest.

#55
Panzer

Panzer

Ano, přesně tak.
Spoluhráči  zpochybňovali srozumitelnost toho vysvětlení (že není použitý příklad s postupkou).  Dík za reakci

#56
Citron

Nicméně zmínka ve smyslu "analogicky to platí pro postupky" by tam klidně být mohla.
3D hory? Ale prosím vás...

#57
Panzer

Panzer

Citron: ano, nově zmíněna i postupka (pro kombinace dvojic ta situace nenastane – 2 dvojice jsou hned rolovány)

Hra ve dvou a čtyřech hráčích už je docela doladěná, zbývá setup hry 3 hráčů a zvažuji „pravidlo nápovědy“.
Setup hry tří hráčů:
varianta 1 – v prvním kole mají hráči 5 karet (3x5, 3x6) a v prvním nebodovaném tahu zahrají jen jednu kartu
varianta 2 – karty v kolech  3x4, 3x6 a dvě náhodné karty se před začátkem hry odloží
varianta 3 – karty v kolech  3x4, 3x6 a základní rozložení na stole je +2 karty (tedy pyramida - viz obrázek)

Pravidlo nápovědy:
Ve hře víc než dvou hráčů se každý hráč na tahu může zeptat následujícího hráče po levici, zda drží v ruce kartu s konkrétním číslem, symbolem, nebo obrázkem katastrofy (vždy jen na jedno z toho). Ten musí pravdivě odpovědět ANO-NE
Výhody:
  • Hra by dostala další taktičtější rozměr, především v týmové hře 4 hráčů, hráči by nebodovali za každou cenu, ale snažili by se více domýšlet důsledky vyložení kombinace
  • Další eliminace náhody (když jsou špatné karty na ruce se kterými toho nejde moc dělat)
Nevýhody:
  • Další pravidlo ve hře
  • Psaná pravidla by přelezla 7 stran (dal jsem si limit max.7 stran)
  • Větší analýza-paralýza při hře hloubavějších kombinatoriků
  • Spousta dalšího testování
Ten setup 3 hráčů otestuji sám, u pravidla nápovědy se obávám přetečení poháru trpělivosti stávajících spoluhráčů „testerů“ (hráváme páteční večery ve Vassal modulu s kolegy z práce).

    Přiložený soubor (y)



    #58
    Panzer

    Panzer

    Tak pro hru 3 hráčů zvítězila varianta 1 - 5 karet v prvním kole a 1 karta v prvním tahu.

    Z testování hry ve 2 hráčích vyplynula ještě varianta pokročilého bodování na konci hry:
    1. pokud vítězný hráč získá ve hře 15 bodů a více, získává 3 vítězné body (přičemž platí i pravidla 2. a 3. pro poraženého hráče)
    2. za vítězství o více jak 3 body získá vítěz 2 vítězné body, poražený hráč 0 bodů
    3. za vítězství o 3 a méně bodů (i v případě remízy) - vítěz 2 body, poražený hráč 1 bod

    V málo pravděpodobné variantě, že oba hráči získají 15 a více bodů - vítěz bere 3 vítězné body, poražený 2 body (vždy).

    Stejná pravidla bodování platí pro týmovou hru 4 hráčů, pro standardní hru 3 a 4 hráčů se boduje dle pravidel výše a to pouze první a druhý hráč v pořadí.
    Cílem pokročilého bodování je další eliminace náhody, kdy např. jeden hráč utvoří v některém kole takové kombo kombinací, že už je bodově prakticky nedostižitelný. Předpokládá se samozřejmě že hráči hrají minimálně odvetu (v opačném pořadí začínajícího hráče) a vítězné body jednotlivých her se sčítají.

    Přiložený soubor (y)


    Tento příspěvek byl upraven od Panzer: 23 červen 2019 - 08:49


    #59
    Panzer

    Panzer

    Tak všechna pravidla zapracována a online testování hry s kolegy se chýlí ke konci. Karty vytištěny a nyní přijde na řadu dovolenkové testování ve třech různých skupinách různě herně políbených hráčů. Pokud bude kladně hodnocena (zahrána vícekrát) zkusím uspořádat turnaj v Katastrofii. To je také nejvyšší cíl, který jsem chtěl se hrou dosáhnout.
    Nedávno jsem  se tady pokoušel "radit" ve vedlejším vlákně nadšenci jako jsem já. Zkusím si na ten seznam "mouder" sám sobě odpovědět:

    Nová hra hobíka není vůbec o grafice (to jsou jiné hry, jiných vydavatelů než jsi Ty, třeba v Crowtfunding kampaních )
    O grafice sice není, ale ty obrázky a symboly daly té hře úplně jiný rozměr. Nicméně jsem všechny obrázky šlohnul někde po internetu, takže žádnou grafiku vlastně nemám  :)

    Kolikrát jsi jí hrál? Pokud víc jak 50x baví tě ještě?
    Ano více jak 50x a kupodivu ještě baví. Je to jako když hraju něco mezi Pasiánsem a Onirimem, člověk je zvědavý co se mu podaří v další hře vytvořit, navíc ještě s tím kompetitivním prvkem.

    Jak moc baví tvé testery? (spoluhráče co ti ji pomáhají testovat)
    No vzhledem k počtu partií co jsme odehráli, tak doufám, že to nebylo jenom ze soucitu :)

    Vyprdni se na nějaké "patenty", dej si cíl aby si ji nějaká herní skupina (třeba na herní akci) chtěla zahrát víc než jednou
    Herní akce bohužel nestíhám a ani bych se to tam asi neodvážil vytáhnout, nicméně teď zkusím dovolenkové hraní v různých partách a uvidíme…

    Nikdo na tvojí hru nečeká, nápad má skoro každý, vychází stovky her a málo která je úspěšná
    Nikomu ji taky vnucovat nebudu, dělám to čistě a jen pro zábavu.

    Co od toho chceš?  Máš na to riskovat 200-300tis na investici.
    Nejvyšším cíl mám uspořádání turnaje, jinak viz předchozí bod.

    Pošli hru nějakému hernímu guru (jako jednu z desítek), ale nečekej ovace, tvorba her je o zkušenostech a matematice
    Tento bod vynechám. Troufám si říct, že sám poznám kdy je čas zahodit to celé do koše. Ale matematiku (kombinatoriku) jsem teda brutálně oprášil – počty karet vs. počty symbolů, aby byla pravděpodobnost alespoň trochu vyrovnaná.

    Zkus si vyrobit digitální prototyp (možností je dnes mnoho) a ohromně to usnadní testování a feedback
    Toto byla pro testování naprostá nutnost, jak v jednom tak především ve více hráčích.
    Kromě Vassalu mám rozdělaný i prototyp pro Tabletopii, ale zatím jsem ho nedotáhl.

    Připrav se na to, že na Tvé hře nemusí být dobrého vůbec nic
    Jsem naprosto připraven :)

    PS: tomu formátování v tomhle editoru nějak nerozumím

    Tento příspěvek byl upraven od Panzer: 25 červen 2019 - 12:24


    #60
    Panzer

    Panzer

    Ještě bych chtěl osondovat předběžný zájem zúčastnit se zmíněného turnaje. Předpokládal bych cca 16 hráčů, hrálo by se online v předem domluvených časech. Jedna partie cca 15 min.
    Co je ke hraní potřeba:
    • instalovaný Vassal
    • Vassal modul Katastrofie (ten bych někde vystavil ke stažení), obsahuje i kompletní pravidla
    • instalovaný skype pro komunikaci během hry
    Hrála by se týmová hra ve 4 hráčích, v dalších kolech ve 3 hráčích, finále 2x hra ve 2 hráčích. Celkem cca 8 partií hráčů kteří by došli až do finále.
    Vítězi bych zaslal i cenu - nějakou menší deskovou hru.

    Písněte případně sem zda byste se někdo chtěl zúčastnit.





    1 uživatel(ů) prochází toto téma

    0 členů, 1 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů