Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Ostatní pokec : Hudba : Black metal

sydo,  [6:51:29 | 13. Lis 2018]

18Lilliput : Dojmy : První dojmy

Elnie,  [23:45:10 | 12. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Assassin's Creed: Brotherhood of Venice

alucard,  [21:33:04 | 12. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Super Dungeon Legends

zgrywus,  [20:58:23 | 12. Lis 2018]

Claustrophobia : Novinky : Reedice

alucard,  [19:24:09 | 12. Lis 2018]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

Lomikar,  [18:53:03 | 12. Lis 2018]

Blood Bowl (2016 edition) : Kompost : Oldschool týmy z 3. ed.

vampire,  [17:27:52 | 12. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Barrage

rbx,  [16:31:59 | 12. Lis 2018]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Vtipy

Sir_Miner,  [14:08:32 | 12. Lis 2018]

Velké herní události : Deskožraní 2018 | 8.11. - 11.11. 2018 : Termín Deskožraní 2018

Siaron,  [12:55:10 | 12. Lis 2018]

Ostatní pokec : Film : Videl som a doporucujem

Lolo,  [11:39:50 | 12. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : The Everrain

fleder,  [10:32:46 | 12. Lis 2018]

Chronicles of Crime : Novinky : Cesky

Lolo,  [10:32:09 | 12. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : JOUOB

microjelen,  [10:29:18 | 12. Lis 2018]

Underwater Cities : Pravidla : Omezení herních komponent

rbx,  [9:41:16 | 12. Lis 2018]

Underwater Cities : Dojmy : První dojmy

rbx,  [9:40:40 | 12. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Mezo

yarin,  [23:50:14 | 11. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Atlantis Rising

rbx,  [19:37:48 | 11. Lis 2018]

Warhammer Underworlds: Shadespire : Novinky : Organizované hraní v Praze

Grom,  [13:45:59 | 11. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Street Masters

alucard,  [7:51:08 | 11. Lis 2018]

Velké herní události : Skrotená Hora 2018 : Skrotena Hora 7 - Jesen 2018 - 15.-18.11.

Gaspar,  [23:10:17 | 10. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Whales Destroying the World - česká blafovací hra

Bedikk,  [2:02:20 | 10. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Project ELITE

Ondřej K.,  [22:54:37 | 9. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Reavers of Midgard: The sequel to Champions of Midgard

icebear,  [16:06:58 | 9. Lis 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Česká hra Whales Destroying the World na KICKSTARTERu

Bedikk,  [15:01:07 | 9. Lis 2018]

Vampire: The Eternal Struggle : Novinky : Vampire: The Eternal Struggle - Antalogy I

DD.,  [14:30:24 | 9. Lis 2018]

Sword & Sorcery



  • Nemůžete odpovídat na toto téma
79 odpovědí

#61
MikeDundee

MikeDundee
Tak dnes ve 3 hodiny odpoledne oficiálně spuštěna kampaň:
https://www.kickstar...les/description
Mají jen 1 pledge za 120$.
Věci z první kampaně nejdou přikoupit, protože jsou v retailu. ALE! Všechny kickstarter exclusive věci z 1. kampaně jsou buď součástí této 2. kampaně, nebo jdou přikoupit (např. hrdina Tristam).
Co je nemilé je poštovné, pro nás 20-30$ a ještě s upozorněním, že brexit s tím může zamávat...

Tento příspěvek byl upraven od MikeDundee: 05 listopad 2018 - 03:57


#62
wlcina

wlcina
Beriem na SVK (BA) ak sa chce niekto pridat

#63
Azalin

Azalin
Co se týká Brexitu, snad to nějak pořeší, ne? Například posílat z Německa nebo tak něco...

#64
Sir_Miner

Sir_Miner
No pokud mají nějaký logistický hub v UK a nestihnou to přěhodit do německa, což nemusí být úplná trivka, pak se to nepořeší, ale zaplatí si to backeři.

#65
alucard

alucard
Autoři Italové, hlavní sklad USA, sekundární sklad Německo. Překládám tu větu tak, že "pokusíme se zajistit stejnou úroveň služeb zákazníkům z Velké Británie na stejné úrovni jako zákazníkům ze zemí EU, pokud nám v tom podmínky brexitu nezabrání.

V minulé kampani byla každá řadová figurka 5x, ve 3 barvách dohromady, barvy značí obtížnost. Tady jsou ty figurky v základní krabici v 1 barvě po 2, v druhé barvě po 2 jsou v ks chalenge setu a červené verze převážně chybí. Každá figurka měla zpravidla jeden sculp, tady má 2, možná i 3. v červené barvě. Pro ty kdo to koupí v retailu solidní vykukovina, aneb ten chalenge set bude pravděpodobně nutnost. Jinak zatím palec nahoru za oltáře, spawn pointy, držák na karty a extra sadu kostek. A pevně věřím, že se toho tam ještě hodně odemkne, přeci jenom, ač je to výborná hra podle videí z předchozí verze, konkurence v tomto žánru je obrovská

EDIT: koukám na první video a nadšení lehce polevilo. Kopí má bonus +1, pokud útočíte ze sousedního pole další +1, ale protože je noc, musíte se podívat do manuálu, abyste zjistili, že má -1, protože vám padne blesk, máte - 1 k brnění, goblin brnění nemá, pokud byste měli na poli převahu máte +1, pokud byste soupeře srazili, nebude se mu následně počítat bonus za brnění..goblin útočí, dá 2 zásahy a hodí, blesk, nemá nic co by spustilo schopnost blesku, máte sice brnění +3, ale protože dal goblin 2 zásahy, hážete jen 2 kostkami a protože hodíte blesk, můžete jednu kostku rerolovat...v kulisách koridorové mlátičky, kde se "jen" metají kostky..descent 1 reloaded?...abych jen nehanil, statisticky ten goblin neumře na 1 úder, což je dobře, při důsledném využívání +1 na zásah bonusů patrně umře na 2-3 kola, a pokud se budete důsledně vyžívat přečíslení/bonus za kopí, tak viditelně zajde dříve

Tušíte někdo na kolik je to doopravdy cíleno hráčů? Na 2 určitě ne...

Tento příspěvek byl upraven od alucard: 06 listopad 2018 - 06:58


#66
Luke

Luke
Asi jsi nehrál ani Galaxy Defenders co? Už ti byli v rámci coop crawlu úplný top a Sword and Sorcery to ještě vylepšilo, ta nutnost taktiky tam je úplně na jinačí úrovni než v Descentu a podobných hrách. V rámci klasického dungeon crawlu bych se nebál SaS označit za krále (zatím jsem nekoupil, protože mám nedohrané kompletní GD).

#67
Gromthar

Gromthar
Luke:
A jak je to prosímtě s hratelností ve dvou lidech ? Mně se ten soubojový systém líbí.

#68
Duirin

Duirin

Proč bych měl kupovat tohle za $120, když mám původní hru?
(To není řečnická otázka, kdyby to někdo dokázal shrnout, tak bych byl rád)

A s tím shippingem to chápu jako alucard - brexit se týká backerů z UK, na ostatní by neměl mít vliv.
Samozřejmě už tu byly projekty, kde avizovali poštovné $20-30 a pak chtěli skoro i $50, ale tento případ by to mít neměl, alespoň v KS k původnímu S&S to bylo s poštovným v pohodě (v mezích toho, co avizovali při kampani), co si pamatuju.

#69
MikeDundee

MikeDundee
S tím brexitem máte pravdu, týká se to asi hlavně Británie samotné, předtím jsem ten text jen rychle proletěl...

120$ za tuto hru se při prvním pohledu zdá hodně na ten počáteční obsah, ale příjemné je to, že teď za každých backnutých 10.000$ přibude další komponenta (a to ne nějaká obyčejné karta, ale figurky... dílky mapy...) Takže se může stát, že za tu cenu 120$ dostaneme ještě další plnohodnotné rozšíření, které půjde v budoucnu do retailu...
Předchozí kampaň vybrala půl milionu a dala pomocí stretch goalů vzniknout 2 dalším rozšířením, ale tenkrát nebyla asi v kickstarteru taková konkurence jako dnes... uvidíme jak to dopadne tady...

Pro mě, kterého předchozí kampaň minula a hra se líbí, je pro mě tato kampaň nutnost už jen z důvodu dokoupit bonusový obsah (Tristan aj.)

#70
Pilgrimage

Pilgrimage
Figurky se mi obecně líbí.
Vítám, že proti předchozí edici je zdá se výrazněji opuštěna tradice podivně polonahých žen v roli hrdinů.
To, že je tam tak málo figurek mi ale připadne trochu divné. Možná je jenom lačnost po plastu, ale nějak mi prostě připadne divné,
že zlé trpaslíky s kladivy nikdy nepotkají hrdinové víc než ve dvojici apod. - zřejmě ohrožený druh nebo oběť nějakých diskriminačních kvót.
Taky některé SG které vypadají jako odhalování obsahu retail krabice mi při nasazené ceně připadnou podivné.

#71
alucard

alucard
Co si vybavuji, tak jsem sledoval první kampaň sas a ta hra na tehdejší cenové relace plně odemčená mi levná nepřipadala v porovnání s jinými. Tady je na první pohled skutečně méně plastu, ale předpokládám, že je to jen aby se odemkly sg. Dnes si nikdo nelízne udělat hru tohoto typu bez toho niž by přetékala plastem. RPSM core setu 80 dolarů, to bude u nás v obchodě tak 2000,- Kč, což je relativně nízká cena v porovnání s jinými, zatím odemčené sg nejsou v drtivé většině ks exklusive. Pokud do sg rozpustí obsah placených expanzí co půjdou do retailu, tak to znamená, že sg potkaly betatest. Jinak ano zatím mám pocit že koukám na hru na krámě za bratru 2000+, ne na hru za 3000+ s poštovným v preorderu.

Trpaslíci ať si chodí po dvojicích, pokud po úvodním nabrání vybavení vydrží víc než průvan od otevřených dveří. Davy čehokoliv v hrách tohoto typu zpravidla končí odklizením figurek, aniž by měly příležitost si bouchnout.

EDIT: odhaleno 5 dalších budoucích sg. Jeden z nich 6 vlků. Tak do základní krabice 2 trpaslíky a do sg 6 vlků aby vypadalo, že je tam toho hodně zadarmo.

Jo aha tak to je opravdu vtipné. Hrdina a záporák z odemčených sg se zjevili v základní krabici. Tak tímto stylem těch sg mohou odemknout opravdu kvanta :D

Tento příspěvek byl upraven od alucard: 06 listopad 2018 - 12:14


#72
Azalin

Azalin

Zobrazit příspěvekLuke, na 06 listopad 2018 - 08:33 , napsal/a:

Asi jsi nehrál ani Galaxy Defenders co? Už ti byli v rámci coop crawlu úplný top a Sword and Sorcery to ještě vylepšilo, ta nutnost taktiky tam je úplně na jinačí úrovni než v Descentu a podobných hrách. V rámci klasického dungeon crawlu bych se nebál SaS označit za krále (zatím jsem nekoupil, protože mám nedohrané kompletní GD).

Opravdu? Po pročtení různých diskusí jsem měl právě pocit, že GD je zhlediska taktiky lepší a že Sword & Sorcery je taková jednodušší verze. A Descent s lidským overlordem bude vždycky taktičtější záležitost než pure coop se strojovou AI...

#73
Pilgrimage

Pilgrimage

Zobrazit příspěvekalucard, na 06 listopad 2018 - 10:16 , napsal/a:


EDIT: odhaleno 5 dalších budoucích sg. Jeden z nich 6 vlků. Tak do základní krabice 2 trpaslíky a do sg 6 vlků aby vypadalo, že je tam toho hodně zadarmo.

Jo aha tak to je opravdu vtipné. Hrdina a záporák z odemčených sg se zjevili v základní krabici. Tak tímto stylem těch sg mohou odemknout opravdu kvanta :D

No, právě vždyť jsem psal, že mi připadá poněkud trapné. Provozovat "SG" které jsou vlastně jen vracení figurek do předtím vyrabované základní krabice. "Kupte si lístek na koupák, možná Vám tam časem jako SG napustíme i vodu." :)

#74
Citron

A kdyby rovnou hodili komplet všechno, jak to mají vymyšlené/vytvořené, tak se zas brblá, že nejsou žádné SG, že se v kampani nic neděje... Se jeden nezavděčí ;)
3D hory? Ale prosím vás...

#75
Pilgrimage

Pilgrimage

Zobrazit příspěvekCitron, na 06 listopad 2018 - 02:07 , napsal/a:

A kdyby rovnou hodili komplet všechno, jak to mají vymyšlené/vytvořené, tak se zas brblá, že nejsou žádné SG, že se v kampani nic neděje... Se jeden nezavděčí ;)

No pokud toho chceš dát jen málo navíc a případně předstírat, že je toho víc tak lidi brblat budou.
V kampani se toho může dít dost i tím, že budeš např. postupně zajímavě popisovat obsah krabice nebo vychytávky v pravidlech atd.
Nebo odemykat hromadu bonusů o kterých jde nějakým rozumným způsobem říct, že jsou doopravdy navíc.

#76
Gromthar

Gromthar
Citron:
Asi jak kdo. Ono podporovat něco, kde se tě snaží ošálit tím, že ti do základu daj prd a pak přidávaj obsah, o kterej tě vlastně na začátku oberou není pěkný. Zase na druhou stranu není nikoho povinost ty SG dělat. Za předpokladu, že ta cena odpovídá obsahu core boxu, by to třeba ani mě osobně nechybělo. Mám raději SG typu nové scénáře, rozšířená kampaň atp. Něco, co za ten zisk (nad plánovaný), udělají navíc. Když je dost nepřátel v základu, tak se z toho dá vytěžit víc, než 5 sénářů.
U GH to fungovalo i bez sg. Krásnou kampaň se SG převedl Nemesis ....

edit: Majitelé předchozího boxu, jaká je kvalita komponent prosím ? karton, karty, plast ? A kolik je tam vlastně scénářů, díky.

Tento příspěvek byl upraven od Gromthar: 06 listopad 2018 - 03:03


#77
Citron

Jestli GH myslíš Gloomhaven, tak tam neměla SG až druhá kampaň, což byl v podstatě jen dotisk.
Já bych se klidně smířil s kampaní bez SG, případně jen s takovými, které jsou "opravdu" SG (tedy něčím navíc), ale chápu, že kickstarter se trochu (zvlášť u velkých projektů) zvrhnul v SG-mánii - jak se každý den neotevře několik SG, hned se rozjíždí paranoia, že je špatná kampaň, že to skončí katastrofou,... Takže to pak tvůrce vede k tomu udělat dát větší počet SG s menšími rozestupy (viz třeba i porcování nového obsahu do několika samostatných SG (figurka, karty, žetony), aktuálně třeba u Dawnfallu).
3D hory? Ale prosím vás...

#78
Gromthar

Gromthar
Citro:
Toje druhá věc, kterou zavedl Cmon u Rising Sun tušim :)

#79
Luke

Luke
Ok, přidávám disclaimer, mám nahrané mrtě Galaxy Defenders a o SaS mám jakžtakž přehled, co změnili. Určitě některé věci zjednodušili, někdy k lepšímu, někdy k horšímu, ale celkově ten systém podle mě zůstal - v rámci možností nejlepší klasický full koop (Gloomhaven nepočítám, stavím jej mimo). Lidský overlord může být těžší, ale třeba v Descentu nemá tolik možností (jako třeba v Conanovi, kde má pod kontrolou vše). Tady ten systém různého chování podle různých situací mi přijde pro full koop prostě top.

Zobrazit příspěvekGromthar, na 06 listopad 2018 - 08:41 , napsal/a:

Luke:
A jak je to prosímtě s hratelností ve dvou lidech ? Mně se ten soubojový systém líbí.
Většinu GD jsme hráli ve 3, ale vždy v plném počtu postav, ve dvou si myslím to bude úplně ok a nejlépe každý za dvě postavy.

Určitě bych se nebál o kvalitu komponentů, ta je u Gremlinů úplně ok. Co se obsahu týče, všechny projekty zdražují, avšak zrovna tu mi přijde už teď obsah v pohodě, figurky jsou větší než obvykle, dost bonusů přidali hned od začátku. Pro někoho, kdo má předchozí SaS to ale podle mě smysl nemá, pokud už nemáte dohráno a opravdu chcete hrát SaS dál.

#80
alucard

alucard
Vezměte retailovou krabici. Vyrabujte ji o obsah, který odemkněte jako sg i pro retail základní krabici. Dále z krabice vybrakujte po vzoru ffg integrální součást, nazvěte to challenge set (jaképak vyvažování obtížnosti, its not a bug its a feature) a naceňte to na 35 dolarů rpsm k retailové krabici za 80 dolarů rpsm, a dejte to jakože zadarmo k pledge (ignorujte fakt že většina backerů jsou američani, kteří to budu mít v retailu oproti rpsm výrazně levněji). Dále tam dejte ks set a prohlašte že výchozí hodnota je 45 dolarů. Celé to rozdělte do třech samostatných oken, aby to vypadalo, protože dát to do jednoho na začátku tak by si někdo mohl všimnout že to nemá hodnotu 160 dolarů .

Pak udělejte bombastický sg na 250k, vražte tam 12 vlků.

Ale ne dělám si srandu. Líbí se mi to takhle, když to očesají a odemyká se toho tam hodně. Z pohledu autorů to dává větší smysl dělat vlny a je pak zábava to sledovat, než když se na střídačku po 30k odemyká monstrum/hrdina.

Komentář autora

@Tuomas, you can have the two ranks of the same monster in play at the same time - exactly like you do know. The point is, we just added an extra dimension to the ranks of monsters. Look at the sum. in Immortal Souls Act I, you got 4 types of monsters (Orc Warrior, Orc Shaman Raider, Gremlin) in two ranks (green and blue) - total 8 different "rank and file" monsters. In Ancient Chronicles Act I, you get 8 types of monsters in two ranks, total 16 different "rank and file" monsters. TWICE AS MUCH VARIETY as before. I am not sure why I am getting such a hard time explaining this concept, someone please help me!

Tento příspěvek byl upraven od alucard: 06 listopad 2018 - 03:26






1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 1 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů