Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Velké herní události : PEZINOK AT WAR 2019 : Organizácia

pecovarhy,  [9:44:44 | 24. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Periodic: A Game of The Elements

rbx,  [9:20:02 | 24. Zář 2018]

Velké herní události : Deskožraní 2018 | 8.11. - 11.11. 2018 : Termín Deskožraní 2018

Lomikar,  [8:25:36 | 24. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Soutěže : Hra roku 2017 - finálové kolo

Grom,  [8:19:23 | 24. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Fox in the Box - předobjednávkový systém výroby

acedrac,  [7:54:09 | 24. Zář 2018]

Firefly: The Game : Novinky : Appka pro sólo hru

wlcina,  [6:25:49 | 24. Zář 2018]

Velké herní události : Essen 2017 : Essen 2018

Kouba76,  [22:05:58 | 23. Zář 2018]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 5. ročník

Grom,  [20:50:53 | 23. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Project L

rbx,  [20:38:28 | 23. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Homebrewers

Beholder,  [20:27:18 | 23. Zář 2018]

Cave Evil: Warcults : Úpravy komponent : Kozene zetony

DD.,  [19:23:13 | 23. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Soutěže : Hra roku 2017

fifipirko,  [21:59:05 | 22. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Deep Madness

devilfiend,  [9:51:09 | 22. Zář 2018]

Velké herní události : Skrotená Hora 2018 : Skrotena Hora 7 - Jesen 2018 - 15.-18.11.

Gaspar,  [9:47:45 | 22. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Dark Domains

icebear,  [20:27:19 | 21. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : JOUOB

microjelen,  [19:43:53 | 21. Zář 2018]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Aktuality nejen z pražského Blood Bowlu

Coywolf,  [18:03:11 | 21. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

devilfiend,  [16:43:41 | 21. Zář 2018]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

Sir_Miner,  [12:22:21 | 21. Zář 2018]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Highway to Hell

Kubrt,  [11:37:12 | 21. Zář 2018]
Tahová strategie a akční RPG simulace z postapokalyptického světa. 225 příspěvky · 18 témata · 2 články · 5 soubory · 30 obrázky · 3 odkazy

Reaktivace postavy



  • Nemůžete odpovídat na toto téma
6 odpovědí

#1
som

som
Pokud reaktivuju postavu, můžu použít akční body (a provést akci) na už položený žeton, nebo musím vždy při reaktivaci položit nový žeton rozkazu? Podle toho, jak pročítám cz i eng pravidla mi čím dál víc vychází, že můžu použít už položený žeton, ale výslovně to nikde uvedeno není/nevidím..

Díky. Š

#2
kalif

kalif

Jistě, můžeš. Kombinované příkazy (konec pravidel) jsou na tomto přímo založeny. Taktéž díky tomu můžeš během aktivace postavy využívat různé příkazy, které bys (společně) na jednom příkazovém žetonu složitě hledal.

#3
som

som
Já to asi napsal špatně :(

můžu reaktivaci provést tak, že nepřiložím další žeton rozkazu, ale jen akční body na původní rozkaz? Jinými slovy: musím vždy při reaktivaci postavy přiložit nový žeton rozkazu?

#4
falco

Nemusis, zetony na jiz polozeny rozkaz staci
Everybody for himself

#5
som

som
Tak máme další věc, co jsme hráli špatně ale neva. Jinak je to dobrá zpráva - to úplně mění situaci :)

Díky všem za odpovědi!

#6
Lapcis

Lapcis

Tak taky vznesu dotaz. Víc hlav víc ví. Nějak se motám v těch aktivacích. Ten princip v podstatě chápu, ale nejsem si jistý těmi "Waiting přikazy".

1) u waiting for orders co přesně znamená " when first activating a character"

a) pouze při první aktivaci každého charakteru(tj při reaktivaci už nemůžu)

b) při první aktivaci charakteru za celé kolo(turn, tj jen jednou)

c) neni limitováno a je to jen špatně napsáno :)

2) waiting for deployments k čemu je. Popis je v podstatě stejný jako u klasického vyložení OT ,až na to že tam je may. Podle Opčíka je výhodou to, že nepoužiju OT pokaď nemám žádný navíc.

a)ale pokud ho mám, proč prostě neudělám klasické přiřazení OT

b) pokud ho nemam, proč neudělám wait for orders ( pokud teda není limitován, viz dotaz nahoře )

#7
stOKYi

stOKYi

Neviem čomu nerozumieš, keďže neviem presne pochopiť tvoju otázku, tak skúsim napísať ako funguje aktivácia/reaktivácia.

Pravidlá som čítal  naposledy možno tak pred 4 rokmi, a preto terminológia mi nie je úplne jasná. Hral som to však už hádam 100x, tak mi to hádam už trochu vliezlo pod kožu :).

Ak ešte nie je žiadna postava aktívna, hráč môže otočiť jednu postavu (aktivovať= engage) a spraviť nasledovné:

1) nerobiť nič (to môže byť ten waiting for deploymant?)
2) priložiť order a potom nerobiť už nič (to môže byť ten waiting for orders?)
3) priložiť order a vykonať akciu priložením CP.

Kým nie sú všetky postavy otočené (aktivované) hráč nemôže reaktivovať žiadnu postavu.

Ak sú všetky postavy aktívne, hráč môže ku jednej postave priložiť ďalší order a v tomto momente hráč môže prikladať každým ťahom (to znamená vždy keď sa dostane na rad) nový order, čo znamená že ich môže mať viacej.

Tento příspěvek byl upraven od stOKYi: 28 listopad 2016 - 02:30

Ja som nechcel hodiť kritický, ja som ťa chcel len zabiť.





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů