Přejít na obsah

První adventure pack z cyklu Shadows of Mirkwood 23 příspěvky · 5 témata · 1 články · 0 soubory · 4 obrázky · 0 odkazy

old wives tales (pri setupe)

lotr old wives tales


  • Nemůžete odpovídat na toto téma
3 odpovědí

#1
acedrac

Tato karta mi prisla v setupe, ked este ziadny hrdina nemal zdroj. Ked zoberiem do uvahy ofic. vyjadrenie k terminu if able, tak mi z toho vychadza, ze pokial vsetci hrdinovia neodhodia zdroj, musim ich vycerpat. To vyjadrenie hovori o tom, ze if able efekt sa bud splni cely, alebo vobec. Tu je vsak este veticka, ze kazdeho hrdinu, ktory nemohol odhodit zdroj, musim vycerpat, co ma dost matie. Ako to hrate pocas hry a v setupe?


There are several encounter card effects which use the term "if able" together with a condition that references multiple cards. For example.
Orc Raider (RTR)
Forced: After Orc Raiders engages a player, that player discards 2 attachments he controls, if able.
Cave Spider (TLD)
When Revealed: The first player draws 1 card. Then, that player must choose and discard 4 cards from his hand, if able.
Abandoned Mine (TLD)
Lost: Return the top 2 Goblin enemies in the encounter discard pile to the staging area, if able.
If fewer cards which meet these conditions are available, then is the effect still played?

Caleb:

In The Lord of the Ring LCG, when an encounter card effect uses the language "if able" it means that if you are not able to completely fulfill its effect then you should ignore it. For example, if an encounter card effect says "When Revealed: Return the topmost enemy in the encounter deck discard pile to the staging area, if able." and there are no enemies in the discard pile, then the effect does nothing.
In the examples you mentioned:
If you only have 1 attachment in play, then you are not able to discard 2 and you should ignore the Orc Raider's effect.
If you only have 3 or fewer cards in your hand, then you are not able to discard 4 cards and you should ignore the Cave Spider's effect.
If there is only 1 or fewer Goblin enemies in the encounter discard pile, then you cannot return 2 to the staging area and you should ignore the Lost effect of Abandoned Mine.

Tento příspěvek byl upraven od acedraCrusoe: 30 září 2014 - 03:07

---
boardgametales.wordpress.com

#2
pbch

pbch

Ja to hrám v setupe tak, že ak nemá žiadny hrdina zdroj, tak ich všetkých vyčerpám.
Konkrétne o tej karte si nenašiel na nete nič?
temnyhvozd.wordpress.com - Tvoja cesta za dobrodružstvom...

#3
acedrac

Na nete som hladal aj medzi Calebovymi ofic. odpovedami, ale ku tejto karte nic nebolo. Mozno som to prespekuloval a treba to brat jednoducho: kto neohodi, je vycerpany. A v setupe nema zdroje nikto, takze tato karta vyborne nastartuje hrdinov ;-) .
---
boardgametales.wordpress.com

#4
klaymen

klaymen

Prianjhorsiom napis priamo Calebovi a uvidis, ale myslim ze je to ako hovoris - ak nemas ake zdroje odhodit, tak bohuzial hrdinov vycerpas-
"Come on, you sons of bitches, do you want to live forever?" - Sgt. Dan Daly, Battle of Belleau Wood, 1918





0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů