Přejít na obsah

Naposledy vložené příspěvky

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Co vas pobavilo

Speedy,  [16:47:39 | 14. Lis 2019]

Velké herní události : Herní Hradiště : Vánoce 2019 termín je 12.-15./12

kandelabr,  [16:11:20 | 14. Lis 2019]

Leaving Earth : Dojmy : Dojmy

Coywolf,  [15:29:34 | 14. Lis 2019]

Blood Bowl (2016 edition) : Novinky : Chaos League - 6. ročník

vampire,  [11:27:31 | 14. Lis 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Vaše poslední úlovky (deskové hry)

falco,  [11:03:21 | 14. Lis 2019]

Ostatní pokec : Ostatní zcela neherní témata : Zajímavé články, videa aneb "Co jsem našel na webu"

zgrywus,  [10:33:34 | 13. Lis 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Etherfields

Happy,  [15:15:36 | 12. Lis 2019]

Cave Evil : Novinky : Mini rozsirebi pro CE a Warcults

Siaron,  [12:20:25 | 12. Lis 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Herní guláš : Grécko v téme hier

pecovarhy,  [22:21:11 | 9. Lis 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Legacies

Onas,  [18:32:57 | 9. Lis 2019]

Mistfall : Dojmy : První dojmy ze sólo hraní

Hoho,  [10:26:53 | 8. Lis 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Nocturion

Pitrs82,  [17:57:45 | 7. Lis 2019]

Velké herní události : Skrotená Hora 2019 : Skrotena Hora 9 - Jesen 2019 - 14.-17.11.2019

Gaspar,  [13:55:08 | 7. Lis 2019]

Velké herní události : Deskožraní 2019 | 7.11. - 10.11. 2019 : Kdo pojede?

rbx,  [13:28:51 | 7. Lis 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Videonovinky ze světa deskových her : Deskoherní inkvizice - podcast

marektomas98,  [8:06:00 | 7. Lis 2019]

Velké herní události : Deskožraní 2019 | 7.11. - 10.11. 2019 : ORGANIZAČNÍ POKYNY

rbx,  [1:29:26 | 7. Lis 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : Europa Universalis

sydo,  [15:53:47 | 6. Lis 2019]

Velké herní události : Deskožraní 2019 | 7.11. - 10.11. 2019 : Doprava socek na DŽ

Levica,  [11:23:17 | 6. Lis 2019]

Obecný pokec o hrách, hraní či herních projektech : Kickstarter projekty : d-day dice 2nd edition

poetka,  [10:54:59 | 6. Lis 2019]

Velké herní události : Deskožraní 2019 | 7.11. - 10.11. 2019 : Jídelníček - přihláška na jídlo

Lomikar,  [15:19:56 | 5. Lis 2019]
První adventure pack z cyklu Shadows of Mirkwood 23 příspěvky · 5 témata · 1 články · 0 soubory · 4 obrázky · 0 odkazy

Dojmy z hrania

hon glum hunt gollum lotr


  • Nemůžete odpovídat na toto téma
13 odpovědí

#1
acedrac

Podelím sa s Vami so všerajšími nerviškami pri questíšku Hon na Glumíška. Bolo asi 5. kolo, bol som 1 žetón postupu od prehupnutia sa do 3. fázy questu a mal som krásne znížené ohrozenie na 29.

V 6. kole som urobil chybu a neposlal Gandalfa na úlohu, takže som ten 1 žetón postupu nedal. Musel som bojovať s nepriateľom Misty Mountain Goblins, ktorých Forced efekt (ak zaútočia, odstráň 1 žetón postupu) od včera "milujem".

Encounter deck kombil tak, že do 15. kola (áno, celých 10 kôl!!!) som nebol schopný dostať sa do 3. časti questu, asi 5x mi chýbal 1 žetón, lebo medzitým sa zamiešal balíček kariet stretnutia a postupne mi prišli aj ostatné dve kópie tých blbých mlžných goblinov a uberali žetóny postupu. Vo vynášacej oblasti sa mi začali hromadiť lokácie a samozrejme, že Northern Tracker čušal na spodku balíka.

Medzitým som prišiel vďaka Evil Storm o Glumovu stopu, lebo Legolas dostal zranenie. Keď sa mi v 16. kole podarilo konečne zaquestovať, precestoval som lokáciu, ktorá strážila Glumovu stopu a mohol som sa vrhnúť na hádam posledné kolo, kde bolo treba len slušne zaquestovať.

Ohrozenie 46, z balíčka stretnutí ťahám False Lead, musím odhodiť jedinú nájdenú stopu a resetovať quest do časti 2B...

Vložený obrázek


Tento příspěvek byl upraven od acedraCrusoe: 26 červen 2014 - 08:20

---
boardgametales.wordpress.com

#2
acedrac

Dnes vešer štyri hry tohto questíšku. 1 výhra za 99 a potom tri prehry. Za výhru som rád a čo sa týka prehier, tak keby ste videli, ako kombil encounter deck – "to bylo k nesnesení!" :slap: .
Najprv si encounter pozrel, kde v pitchi v balíčku leží Gandalf a potom mi nahádzal do staging area lokácie po milú-jarmilu tak, že som nestíhal dorovnávať willpower a prehral som na ohrozenie :huh: .

Druhú hru, som zas mal Northern Trackera, ale nebolo ho za čo vyložiť, lebo všetky tri kópie Celebríans Stone si čušali jak zhnité marhule na spodku balíka, lokácie sa kopili a zas som prehral na ohrozenie, len takým bolestivejším spôsobom :angry:

Tak som sa už na*ral, že to dnes ešte raz vyhrám a rozbehol som to parádne, stačilo opať raz zaquestovať a výhra vo vrecku. Lenže threat 42, ťahám Evil Storm, hrdina so stopou dostáva zranenie (kde zas v riti boli karty A test of Will? sa pýtam) a som späť v 2B. Rozdýcham to a kolo na to dojde encounter deck, takže ho musím zamiešať a prvé dve karty sú Evil Storm, takže chcípe Legolas s Boromirom, ktorí už mali naložené predtým. Boromira mi vracia do hry Landroval, ale je mi to prd platné. Imladris Stargazerom si síce usporiadam karty na vrchu balíčka, navrch dám 2x Gandalfa a na ruke mám 2x Sneak Attack, ale kým to stihnem vyložiť mám v staging area 9 lokácií!!!, jedna lepšia jak druhá. Ohrozenie mám ale ako tak pod kontrolou okolo 40, kým sa nedodrbe tretí Evil Storm a nezabije mi Aragorna so stopou...

Vložený obrázek

Že já debil som nešiel spať po tej prvej výhre o deviatej...

Tento příspěvek byl upraven od acedrac: 31 březen 2016 - 01:05

---
boardgametales.wordpress.com

#3
Kubrt

Jo, podobné pocity jsem měl při hraní vždycky. :) A přesně kvůli tomuhle mi ta hra už nesmí domu.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.

#4
acedrac

Ja nemám problém prehrať. Ale neznášam, keď ma tá hra s vidinou blízkej výhry totálne skope, prefacká a nechá revať bosého v mláke a ešte sa mi smeje :).
---
boardgametales.wordpress.com

#5
Kubrt

Mě prohra jako taková vůbec nevadí. Ale u této hry mám problém s tím, že se stejnou strategií a stejným balíčkem 2 x suverénně vyhraješ a 15 x šíleně prohraješ. Takže se to u mě dostalo do fáze, že to prostě opakuješ, až ten encounte deck "vyjde" a ty dva horský obry během prvních 5 kol nevytáhneš. A bohužel by mě asi nikdo nepřesvědčil, že by tomu pomohl odladěnejší balíček, protože jak píšeš, stejnak bych ty karty, které jsou v balíčku na řešení daného problému, měl až na dně. ;)
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.

#6
acedrac

No ono sa to dá hrať dvoma spôsobmi – staviaš na každý quest špeciálny balíček, presne stavaný na daný scenár alebo máš nejaký svoj nešpeciálny balík (trpaslíci, rohan, eagles, rangeri a pod.) a skúšaš sa prekúsať dobrodružstvami. V prvom prípade si myslím, že ak postavíš deck stavaný presne proti encounteru, väčšinu hier vyhraješ. V druhom prípade sa musíš spoľahnúť aj na šťastie, ako píšeš :). Ja hrám druhým spôsobom, takže s prehrami v pomere 70/30 rátam, ale fakt nemám rád, keď to už vyzerá na výhru a nakoniec prevraciam stoly.

Tento příspěvek byl upraven od acedraCrusoe: 03 červenec 2014 - 06:59

---
boardgametales.wordpress.com

#7
狗操的

狗操的


Hmm... ale tohle je asi obecně problém jakékoliv karetky ne? To jako Kubrte nehraješ nic karetkózního bo co? Nebo Ti spíš vadí, že Ti nakope "umělá inteligence", ptám se záměrně, protože to je zase můj psychologický problém. Sic já Pána Prstenů rád mám.

#8
Kubrt

Já to nikomu neberu a neříkám, že to je špatná hra. :) Jen říkám, že když tuhle hru prohraju, tak cítím divnou hořkost a můj vnitřní analyzátor se přehřívá, jelikož vidí všechny možné permutace:

Já v tom holt vidím X problémů náhodně seřazených v encounteru a Y řešení náhodně seřazených v balíčku. Jde o to dobře postavit balíček, aby se Y pokud možno rovnalo X. To je ale silně nepravděpodoné. Takže další snaha je, aby se moc Y nevykrátilo proti Z, které představují lokace a jiné překážky a v maximální možné míře řešilo X. Pak to ale chce, aby srovnání náhodné řady X bylo vhodné k seřazení Y. Navíc řada X obsahuje prvky, pro které je nutná jistá kombinace Y, u které ale pravděpodobnost výskytu pomalu roste s počtem odehraných kol, čímž je zcela nežádoucí, aby tyto prvky byly na prvních místech řady.

Tak, toto jsou podmínky pro to, aby hráč nezdechnul. Teď se dostaneme k tomu, co se musí udělat, aby vyhrál....

Ale to sem už psát nebudu. :) Prostě z toho vychází, že aby člověk vyhrál, tak ať dělá co dělá, tak musí nastat hyper kombinace 5-10 jevů v závislosti na balíčku a zkušenostech. Hra se mi líbí. Ale já jsem holt člověk, co nerad prohrává a po každé prohře všechno moc řeší. A řešení tohoto typu prohry mě prostě nebaví. :)

A také bych to nenazýval AI, jelikož v této hře AI není. Náhodně zamíchanému balíčku se nedá říkat AI. Kdyby to bylo AI, tak hrozby vhodně rozloží na začátek/konec hry a reaguje na to, co hraje hráč. Tady to je, jako bys hrál Diablo, ale ve hře byly všechny potvory už od začátku a tys je potkával náhodně. Hodně štěstí, pokud po deseti minutách hry s dřevěným klackem potkáš třeba právě to Diablo... Tohle je prostě můj osobní pocit ze hry po několika hrách se základní krabicí. Rád si hru ještě někdy zahraju s někým zkušeným - třeba mě přesvědčí, že můj pohled na tuto hru je zvrácený. :)

Tento příspěvek byl upraven od Kubrt: 03 červenec 2014 - 07:49

Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.

#9
acedrac

No pozor, hranie core setu a trebárs len kompletného prvé cyklu je diametrálne odlišné! Tvoje pocity presne sedia na tzv. syndróm coresetu, kedy fakt, a najmä v sólo hre, platí, že to záleží na šťastí a balíčky naskladáš, skôr iba vyhádžeš karty, ktoré nechceš. Keď tomu si prirátam náhodnosť 2. scenára coresetu a jeho ťažký začiatok, tak sa Ti nečudujem.

Skús si to zahrať s niekým, kto má väčší cardpool, nech ti spraví nejaký trpasličí alebo rohanský balíček a uvidíš ten rozdiel :).
---
boardgametales.wordpress.com

#10
Kubrt

Jak jsem psal. To rád uvidím a rád si zahraju. Zatím jsem měl pocit, že nehraju já hru, ale hra mě. :) A protože zas nemám tolik času na hraní a musím si vybírat, tak po tomto zážitku jsem neměl touhu pokračovat.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.

#11
klaymen

klaymen

Kubrt, tak pridi na dalsi rocnik PAWG, zahrame a zaskolime. :)

Zobrazit příspěvekacedraCrusoe, na 03 červenec 2014 - 06:23 , napsal/a:

Ja nemám problém prehrať. Ale neznášam, keď ma tá hra s vidinou blízkej výhry totálne skope, prefacká a nechá revať bosého v mláke a ešte sa mi smeje :).

Toto mi osobne nevadi, skor naopak. Asi som masochista. :)
"Come on, you sons of bitches, do you want to live forever?" - Sgt. Dan Daly

#12
acedrac

Počuj masochista, na PAWGu si dáme takú hru, že já budem hrať za encounter deck a fajnovo kombiť, aby som Ti ulahodil. Platí? :D

Tento příspěvek byl upraven od acedraCrusoe: 03 červenec 2014 - 09:36

---
boardgametales.wordpress.com

#13
klaymen

klaymen

Dobre, ale Tvoj encounter deck sa bude skladat z balicka sedmovych kariet. :D
"Come on, you sons of bitches, do you want to live forever?" - Sgt. Dan Daly

#14
cartas

cartas

Zobrazit příspěvekacedraCrusoe, na 03 červenec 2014 - 07:37 , napsal/a:

.... syndróm coresetu...
Tak to sedi, taky jsem ho mel :)
Tenkrat jsem se ho castecne zbavil druhym coresetem (to jeste nebyly lokalizovane AP)





2 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 2 návštěvníků, 0 anonymních uživatelů