Přejít na obsah

Valor & Victory

Valor & Victory

5 0 93.3
Žetonková wargame, velení na úrovni družstev z 2. světové. 10 příspěvky · 2 témata · 0 články · 2 soubory · 9 obrázky · 0 odkazy

DojmyPo prečítaní pravidiel Odpovědět

polda,  [9:52:52 | 7. Zář 2015]
A proč se o V&V nemluví.. To je snadné, protože málokdo si umí tu hru vyrobit tak, aby byla hezká. Většina lidí si chce koupit krabici, vyloupat, někdy zastříhat a hrát :-)

polda,  [9:51:30 | 7. Zář 2015]
springb: Ale středních cest je přece mnoho...
Combat Commander
Panzer Grenadier
Conflict of Heroes
atd...?

kandelabr,  [9:03:53 | 7. Zář 2015]
no pokud jde o celý systém, který neřeší jednu konkrétní bitvu, ale celou frontu/celý konflikt, tak se detailům neubráníš. A ubráníš-li bude to zase na úkor historie. Ale ona ta hranice touhy po "realismu" vs. pochopitelnosti pravidel je těžce individuální. Já mám problém s tím, že většina věcí, které jsem zkoušel mi připadali jako očesané ASL. A v ASL mi připadá, že všechno funguje úplně perfektně (i když často je to složité) a ty detaily, které tam jsou dokáží přinést neuvěřitelné situace a příběhy. A kašlu na to, že občas (často) všechno nehrajeme úplně přesně podle pravidel a semotamo někde zapomenem na modifikátor za vysoké vlny v přílivu :) nejdůležitější je, že ten zážitek je jedinečný.

springb,  [8:39:46 | 7. Zář 2015]
Keď je tých pravidiel veľa a komplikované tak človek frfle, že to neudrží v hlave a keď sú tie pravidlá zredukované tak je zas zle, lebo to tam proste chýba. Ja neviem či je to skutočne tak, že v tomto druhu hier neexistuje nejaká stredná cesta.

sydo,  [8:01:50 | 7. Zář 2015]
Je skoda, ze se v poslednich letech vyrojila strasna spousta her, ktere se tvarili jako hrozne revolucni a rikalo se, jak je to definitovni ztvarneni squad combat ve WWII a nakonec tyhle bubliny splaskly stejne rychle, jako se objevily (Fighting Formations, BoB, White Star Rising). Snaha sesadit ASL, CoH a CC tak stale vychazi vnivec. Amy vime proc :)

Lomikar,  [7:49:00 | 7. Zář 2015]
To trochu zní jako čím se zaštiťoval tehdy autor Band of Brothers: Screaming Eagles, který nakonec nebyli špatní, ale strašně věcí tam chybělo (smoke například) a nějaký byly řešený úplně divně (myslim, že se tam nedala zabít jednotka střelbou, pouze skrze CC).

springb,  [7:37:13 | 7. Zář 2015]
Cieľom autora bolo vyrobiť hru dostatočne zložitú aby bola zaujímavá, ale zase nie až tak, že keď to mesiac nehráš tak pozabúdaš dve tretiny pravidiel, čo myslím sa mu celkom podarilo. Samozrejme nehral som to, sú to len dojmy po prečítaní pravidiel. Zaujímavé bolo pre mňa aj zistenie ktorými hrami sa pri tvorení autor inšpiroval, lebo pri čítaní pravidiel mi to až príliš pripomínalo jednu nemenovanú hru, no ale nebolo to tak.

Lomikar,  [7:23:46 | 7. Zář 2015]
Mno a co takhle začít tím, proč by se ta hra měla těšit většímu zájmu a popularitě, když už máš ty přečtený pravidla? ;) Já třeba o ní nic nevím.

springb,  [7:13:06 | 7. Zář 2015]
Konečne som si našiel čas a prečítal pravidlá, a musím vysloviť počudovanie, prečo sa táto hra neteší väčšiemu záujmu a popularite. Nie že by som ju tlačil na prvé miesto, ale určite vyššie ako sa momentálne v rebríčku nachádza. Neviem prečo je to tak. Či skutočne ide len o to, že dnes už nik nemá problém dať za hru 50-60 Eur, ale vyrábať sa to nikomu nechce, alebo je problém v tom, že je to zadarmo a keď sa to ponúka zadarmo, tak to asi nebude dobré.

PřekladyŽádost o korekturu překladu pravidel Odpovědět

som,  [7:40:40 | 6. Úno 2013]
Text je kompletně přeložen.

Najde se prosím někdo, kdo by byl ochotný na to mrknout a zkritizovat? Jedná se mi o připomínky jak po stránce jazykové, tak obsahové (aby to prostě dávalo smysl). Budu rád za jakékoliv konstruktivní připomínky...

Text je sdílen tady ( https://docs.google....dit?usp=sharing ), a lze do něj zapisovat komentáře).