Přejít na obsah

Pán prstenů

Pán prstenů

161 3 87.4
Kooperativní karetní LCG hra z prostředí Tolkienovy Středozemě 1286 příspěvky · 149 témata · 9 články · 10 soubory · 39 obrázky · 4 odkazy

Úpravy komponentHerní podložka Odpovědět

zgrywus,  [21:14:52 | 25. Čec 2017]
Tisíceré díky.

Miri,  [21:04:32 | 25. Čec 2017]
Zgrywus: https://www.fantasyo...mapa-stredozeme

zgrywus,  [20:49:37 | 25. Čec 2017]
OK, dík. Pohledám na netu.

Lord Pupek,  [7:31:14 | 25. Čec 2017]

Zobrazit příspěvekzgrywus, na 25 červenec 2017 - 07:12 , napsal/a:

Bylo by možné tu béžovou mapu vytisknout jako plakát?
Ahoj, no on to původně plakát je, můžeš ho normálně koupit.

zgrywus,  [7:12:42 | 25. Čec 2017]
Bylo by možné tu béžovou mapu vytisknout jako plakát?

Sir_Miner,  [23:59:29 | 24. Čec 2017]
Určitě mám zájem, varianty jsou ty dvě výše z 22. 5. 2016?

Lord Pupek,  [19:49:07 | 24. Čec 2017]
Budu zase tisknout nějaké podložky, tak kdyby někdo nějakou chtěl, ať mi dá vědět nejpozději do 5. 8. 2017.

Lord Pupek,  [22:20:55 | 15. Lis 2016]
Zítra to uzavírám :-). Tak kdyby ještě někdo něco, dejte vědět ;-).

Lord Pupek,  [20:17:48 | 6. Lis 2016]
Budu zase tisknout podložky, viz předchozí příspěvek, tak kdyby někdo nějakou chtěl, ať mi dá vědět nejpozději do 16. 11. 2016.

Lord Pupek,  [18:00:16 | 22. Kvě 2016]
Zase budu tisknout nějaké podložky. Ceny jsou: Mapa 200,- Kč kus (rozměry 98 x 68 cm), LoTR pro 2 za 155,- Kč kus (rozměry 72,4 x 62,3 cm). Tiskne se to na kvalitní banner 620g/m. Pokud budete mít někdo zájem pošlete mi zprávu nejpozději do 5.6.2016.


Vložený obrázek

Vložený obrázek

NovinkyThe Sands of Harad Odpovědět

acedrac,  [8:22:46 | 8. Lis 2016]
https://www.fantasyf...-arm-of-mordor/

Zaujímavé a nezvyčajné na tomto rozšírení a cykle bude to, že
Spoiler

klaymen,  [15:25:54 | 13. Čec 2016]
https://www.fantasyf...sands-of-harad/

FFG oznamili nove deluxe rozsirenie, teraz zamerane na oblast Haradu, takze pust. Hracske karty budu okrem ineho zamerane na pary traitov alebo pary hrdinov (nieco ako Elladan+Elrohir?). Q4 2016

Vložený obrázek
Vložený obrázekVložený obrázekVložený obrázek
Vložený obrázekVložený obrázek

NovinkyThe Flame of the West Odpovědět

laredo,  [15:27:49 | 27. Dub 2016]
Karta Eowyn je hezká, to jo.

Škoda jen, že ji nedomalovali do ruky meč nebo kopí.
Takhle vypadá jako středoškolačka v koženém brnění na komparsu, ale ne jako rohanská válečnice. :).

PravidlaScénář Three trials (Ringmaker cyklus) - přebírání Guardians... Odpovědět

pbch,  [6:44:24 | 29. Zář 2016]
Je to presne to isté ako v rozšírení The Dunland Trap s nepriateľom Chief Turch. Aj on má pasívny efekt, ktorý platí stále, že sa stretne s 1.hráčom. Caleb odpovedal na otázku, čo sa stane ak si ho pomocou nejakého efektu zoberie iný hráč k sebe. Nepriateľ sa stretne s druhým hráčom, a okamžite sa vráti späť k 1.hráčovi.

Q: What happens if you discard the outrider to engage Chief Turch ? Does he engage you, or does he stay engaged with the first player ?
A: If a player used a card effect to engage Chief Turch, he would remove 1 time counter for that engagement. Then, Chief Turch’s passive effect would immediately cause him to engage the first player again, removing another time counter for a total of 2 time counters removed.

http://community.fan...eb#entry1143274

pbch,  [20:07:08 | 26. Zář 2016]
Ja si myslím, že ten efekt platí stále. Teda Guardian sa k prvému hráčovi vráti okamžite, ak vôbec k nemu prejde.

edit: viď príspevok nižšie.

laredo,  [9:27:26 | 23. Zář 2016]
V tomto scénáři se Guardians "navěsí" buď na prvního hráče (stage 2), nebo na majitele patřičných Keys (stage 3).

Pokud ale - při hře více hráčů - zahraji např. Son of Arnor nebo Westfold Outrider, kteří umožní převzít nepřítele od spoluhráče nebo ze staging area,
platí toto převzetí Guardiana už napořád nebo se v dalším kole/fázi daný Guardian vrátí zpět 1.hráči/majiteli daného Key (jak je uvedeno na kartě questu)?

Díky za objasnění.

PravidlaEngaging enemy, direct damage slabším postavám, nepřidělení karta stínu... Odpovědět

had,  [9:26:47 | 9. Srp 2016]
u bodu č. 2 bych viděl, že mohu přidělit 3 zranění i postavě, která má třeba jen jeden život

VitekS,  [19:24:02 | 8. Srp 2016]
1) ano
2) 3 zranění jedné postavě, která má alespoň 3 životy
3) karty stínu dostanou i při opakovaném útoky a i mimo klasickou combat fázi

laredo,  [19:17:47 | 8. Srp 2016]
  • Pokud má nepřítel vlastnost typu: If this enemy engages you, then something..., tak se tento efekt vyhodnocuje bez ohledu na to, zda jsem si daného nepřítehl vybral ze staging area dobrovolně, nebo ať už ke mně "spadl" díky mému ohrožení? Pamatuju si, že v Heirs of Numenor a cyklu AtS byli brigandi, jejichž negativní efekty při střetnutí se lišily podle toho, zda si je hráč vybral dobrovolně nebo povinně.
  • Pokud karta zrady, efekt střetu s nepřítelem obnáší efekt typu uděl 3 zranění své postavě (přímé zranění), tak pokud ho nechci v plné míře přidělit hrdinovi, můžu ho postupně přidělovat slabším spojencům (s 1 či 2 životy), kteří postupně umírají, až ho vyčerpám celé? Přijde mi to logické. Některé efekty říkají jasně - u/roz(děl) X zranění mezi své postavy. Tam je to jasné.
  • Existuje nějaké pravidlo, které popisuje, kdy se nedává karta stínu při útoku nepřítele? Jedna možnost je dobrání balíčku karet během quest fáze, příp. když se nedostane na všechny nepřátele ve střeu s hráčem. Ale pokud daný nepřítel útočí mimo klasickou combat fázi, nebo třeba opakovaně v důsledku efektu své přidělené karty stínu, platí to automaticky? Musí to být explicitně uvedeno, že se karta přiděluje nebo nepřiděluje?
Díky za objasnění.

KompostZáznam z hrania v OCTGN Odpovědět

pbch,  [8:05:31 | 6. Čer 2016]
Na mojej stránke môžete hlasovať aký scenár, hrací balík, video by ste chceli v blízkej budúcnosti vidieť?

Hlasuj tu!